XI. ročník medzinárodnej konferencie
INTRACO Slovak Retail Summit 2007 bol zameraný na obchod a marketing a už tradične sa konal koncom apríla. Je to konferencia, ktorá analyzuje stav a trendy v tejto oblasti nielen na slovenskom trhu, ale aj v okolitých krajinách. Dvojdňová konferencia INTRACO Slovak Retail Summit sa stala tradičným špičkovým podujatím pre rýchloobrátkový trh, každoročne vo svojom programe ponúka široké spektrum informácii z oblasti retailu.
Oslovení odborníci nielen predniesli referáty, ale boli pripravení aj diskutovať o svojich skúsenostiach. INCOMA Slovakia si pri organizovaní týchto prestížnych podujatí kladie za cieľ okrem výmeny informácií a skúseností aj vytvorenie spoločenského prostredia pre nadväzovanie nových či prehĺbenie už existujúcich kontaktov medzi účastníkmi a aj týmto prispieť k rozvoju kongresového a konferenčného ruchu na Slovensku.
SLOVAK RETAIL SUMMIT 2007
termín konania: 25. - 26.4.2007
miesto konania: Hotel Holiday Inn Bratislava
25.4.2007
8.00 - 9.00 Registrácia účastníkov
9.00 - 9.30 Otvorenie konferncie a príhovory
Moderátor: Roman Bomboš
- Dušan Čaplovič, podpredseda vlády SR
- Ivan Rybárik, štátny tajomník, Ministerstvo hospodárstva SR
- Pavol Konštiak, prezident, Zväz obchodu a cestovného ruchu SR
9.30 - 11.00 A. CEO RETAIL FORUM
Moderátor: Peter Baláž, vedúci Katedry medzinárodného obchodu, OF EU Bratislava
CEO Retail Forum:
- Philip James Clarke, generálny riaditeľ, Tesco Stores SR
- Peter Zálešák, CEO a predseda predstavenstva, NAY
Kam smerujú výdavky obyvateľov Slovenska? - Martin Mravec, Managing Director, GfK Slovakia
11.00 - 11.30 Prestávka na kávu a občerstvenie
11.30 - 13.00 B. SLOVENSKÝ OBCHOD A EURO
Moderátor: Peter Baláž, vedúci Katedry medzinárodného obchodu , OF EU Bratislava
- Zavedenie eura a legislatíva v obchode, duálny systém, analýzy, komunikácia s obyvateľstvom - Igor Barát, splnomocnenec vlády SR pre zavedenie eura
- Pohľad domáceho retailera na pripravenosť obchodníkov na zavedenie eura - Martin Katriak, podpredseda predstavenstva, COOP Jednota Slovensko
- Pripravenosť na zavedenie eura v obchodnom sektore - praktické skúsenosti zo Slovinska - Nina Prešern, poradca prezidenta Slovinskej obchodnej komory
13.00 - 14.15 Pracovný obed
14.15 - 16.00 C. Diskusné fórum: OBCHOD A ŠTÁT V KONTEXTE SPOLOČENSKEJ ZODPOVEDNOSTI
Moderátor: Andrea Gontkovičová, Corporate Affairs Manager, Philip Morris Slovakia
Účastníci diskusie:
- Mária Janušová, generálna riaditeľka sekcie práce, Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR
- Eva Szabóová, riaditeľka odboru ochrany spotrebiteľa, Ministerstvo hospodárstva SR
- Andrea Jurčáková, generálny riaditeľka sekcie potravinárstva, Ministerstvo pôdohospodárstva SR
- Jozef Bíreš, ústredný riaditeľ, Štátna veterinárna a potravinová správa
- Pavol Konštiak, prezident Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR
- Gabriel Csollár, predseda predstavenstva COOP Jednota Slovensko
- Adrián Ďurček, predseda sekcie obchodu SOPK
- Ivan Ježík, programový riaditeľ, Nadácia Pontis
18.30 - 24.00 SPOLOČENSKÝ VEČER
26.4.2007
9.30 - 11.30 D. OBCHOD V PRAXI
Moderátor: Peter Filo, VŠ pedagóg, Obchodná fakulta EU Bratislava
- Strategické výhody centrálneho nákupu - Marta Nováková, CEO, U&Sluno
- Byť konkurencie schopný znamená byť odlišný - Tomáš Zanáška, Trade Manager, Makro/Metro, ČR/SR
- Politika spoločenskej zodpovednosti - Ako to robíme v Tescu - Lorenzo Moretti, prevádzkový riaditeľ, Tesco Stores SR
- Category Management - cesta k zvýšeniu efektívnosti predaja - Zdeněk Kvinta, marketingový riaditeľ SR/ČR, Dr. Oetker
- Etika v podnikaní. Čo všetko so sebou prináša konkurenčný boj. - Miloš Slobodník, generálny riaditeľ, Danubia Snacks
- Využitie jednotného číselníka slovenskej obchodnej produkcie v elektronickej komunikácií - Jaroslav Klein, CEO, KASO TECHNOLOGIES
11.30 - 12.00 Prestávka na kávu a občerstvenie
12.00 - 13.30 E. OBCHOD A EFEKTÍVNOSŤ
Moderátor: Peter Filo, VŠ pedagóg, Obchodná fakulta EU Bratislava
- Budeme vykladať tovar aj v tomto storočí - zriekneme sa čiar v prospech rádiových vĺn? - Miroslav Štaffen, CEO, GS1 Slovakia
- Strategický marketing , nástroje komunikácie obchodu a ich účinnosť - Jaroslav Kuchař, Managing Partner, INCOMA Consult
- Obchod, výroba a spotrebiteľ - možnosti a potreba spolupráce s cieľom dosiahnutia efektívnych výsledkov - Lea Farská - Striežencová, marketingová riaditeľka, RAJO
- Je pracovná sila konkurenčná výhoda? - Eva Zahradnikova, Principal Consultant, ISG, executive search Bratislava
13.30 Ukončenie konferencie a pracovný obe
Konferencia bude simultánne tlmočená.
Spoluorganizátori
Záštita
Spoluorganizátori
Generálni partneri
Hlavní partneri
Partneri
Mediálni partneri