Jubilejný
X. ročník medzinárodnej konferencie
INTRACO Slovak Retail Summit 2006 bol zameraný na obchod a marketing sa už tradične sa konal koncom apríla. Je to konferencia, ktorá analyzuje stav a trendy v tejto oblasti nielen na slovenskom trhu, ale aj v okolitých krajinách. Dvojdňová konferencia INTRACO Slovak Retail Summit sa stala tradičným špičkovým podujatím pre rýchloobrátkový trh, každoročne vo svojom programe ponúka široké spektrum informácii z oblasti retailu.
Konferencie INTRACO Slovak Retail Summit 2006 bola venovaná hlavným témam:
- 10 ROKOV MODERNÉHO OBCHODU V SLOVENSKEJ REPUBLIKE
- BUDÚCNOSŤ SLOVENSKÉHO A EURÓPSKEHO TRHU
- OBCHOD V PRAXI
Na záver tohto dvojdňového podujatia boli už tradične zaradené dva
workshopy:
- Marketing na maloobchodnom trhu
- Efektívna maloobchodná prevádzka
kde sa mali možnosť zapojiť všetci účastníci do odbornej diskusie a vyjadriť svoj názor a skúsenosti na danú tému.
Oslovení odborníci nielen predniesli referáty, ale boli pripravení aj diskutovať o svojich skúsenostiach. INCOMA Slovakia si pri organizovaní týchto prestížnych podujatí kladie za cieľ okrem výmeny informácií a skúseností aj vytvorenie spoločenského prostredia pre nadväzovanie nových či prehĺbenie už existujúcich kontaktov medzi účastníkmi a aj týmto prispieť k rozvoju kongresového a konferenčného ruchu na Slovensku.
SLOVAK RETAIL SUMMIT 2006
termín konania: 27. - 28.4.2007
miesto konania: Hotel Holiday Inn Bratislava
27.4.2006
8.30 - 9.30 Registrácia účastníkov
9.30 Otvorenie konferencie a príhovor
9.50 - 11.00 A. 10 ROKOV MODERN=EHO OBCHODU V SLOVENSKEJ REPUBLIKE
Moderátor: Bohumila Tauchmannová, INCOMA Slovakia
- Podiel MH SR na rozvoji moderného obchodu v SR - Jirko Malchárek, Minister hospodárstva SR
- Smerovanie slovenského obchodu v kontexte svetového trendu - Pavol Konštiak, prezident Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR
- Európska mena a jej implementácia na Slovensku - Ivan Štefanec, splnomocnenec vlády SR pre zavedenie Euro
- Aktívna participácia členských štátov na formovanie legislatívy EU - Andrea Gontkovičová, Corporate Affairs Manager, Philip Morris Slovakia
11.00 - 11.30 Prestávka na kávu a občerstvenie
11.30 - 13.30 B. BUDÚCNOSŤ SLOVENSKÉHO A EURÓPSKEHO TRHU
Moderátor: Peter Baláž, vedúci Katedry medzinárodného obchodu, OF EU
- 10 rokov vývoja slovenského trhu, perspektívy a trendy rozvoja do budúcnosti - Martin Mravec, Managing Director, GfK Slovensko
Perspektívy slovenského trhu - pohľad kľúčového reťazca s dlhodobou tradíciou na Slovensku:
- Lorenzo Moretti, Operations Director SR, Tesco Stores SR
- Martin Dlouhý, generálny riaditeľ, Metro Cash & Carry Slovakia a Makro Cash & Carry ČR
- Peter Zálešák, generálny riaditeľ, NAY
- Dopady zavedenia odvodového bonusu z pohľadu zamestnávateľa - Richard Sulík, poradca ministerky práce, Ministerstvo práce, soc. vecí a rodiny SR
- Cesta k dokonalosti riadenia spoločnosti vedie cez portálové ERP - Július Rebeťák, riaditeľ, Datalock Žilina
13.30 - 14.45 Pracovný obed
14.45 - 16.30 Panelová diskusia a k budúcnosti slovenkého obchodu
moderuje: Tomáš Krásny, Managing Director, Fessel - GfK Vienna
- Jozef Horváth, GR sekcie obchodu a ochrany spotrebiteľa, Ministerstvo hospodárstva SR
- Nadežda Machútová, ústredná riaditeľka, Slovenská obchodná inšpekcia
- Martin Dlouhý, generálny riaditeľ, Metro Cash & Carry Slovakia a Makro Cash & Carry ČR
- František Ťapuš, člen predstavenstva, CBA SK
- Jozef Debrecký, generálny riaditeľ SR/ČR, Dr.Oetker
- Juraj Janech, výkonný riaditeľ, BONAVITA Servis
18.30 - 14.00 SPOLOČENSKÝ VEČER, Casino Cafe Reduta
28.4.2006
9.30 - 11.00 D. OBCHOD V PRAXI
Moderátor: Ľubomír Drahovský, Moderní obchod
- Budúcnosť európskeho obchodu - Peter Bernert, prezident, EuroCommerce
- Nakupovanie v budúcnosti - možno už zajtra? - Ondrej Tunega, generálny riaditeľ, Wincor Nixdorf
- Čo môže ponúknuť značka spotrebiteľovi - včera, dnes a zajtra - David Seibert, marketingový riaditeľ, Kofola Group
- Vplyv marketingovej komunikácie na zmenu rozhodovania zákazníkov - Richard Jajcay, Client Services Director, CD Ogilvy & Mather
11.00 - 11.30 Prestávka na kávu a občerstvenie
11.30 - 13.00 Tematické sekcie A, B
Sekcia A: Marketing na maloobchodnom trhu
Moderátor: Tomáš Drtina, INCOMA Research
Témy:
- Kľúčové hodnoty pre zákazníka - profil zákazníka
- Ako budovať vzťahy medzi dodávateľom a obchodným reťazcom
- Podpora predaja a jeho rôzne formy
- Privátne značky
- Trendy nákupného chovania zákazníkov
Účastníci diskusie:
- Tadeusz Fraczkowiak, predseda predstavenstva, CBA SK
- Igor Matušek, obchodný a marketingový riaditeľ, Baliarne obchodu Poprad
- Vitalij Fomenko, marketingový riaditeľ, EURONICS
- Michal Micenko, generálny riaditel, Mega&Loman
- Miloš Slobodník, konateľ spoločnosti, DANUBIA SNACKS
- Božena Stašenková, prezident, Asociácia spotrebiteľských subjektov Slovenska
Sekcia B: Efektívna maloobchodná prevádzka
Moderátor: Kristína Viestová, Obchodná fakulta EU, Partner sekcie
Témy:
- Logistika
- Informačné a komunikačné technológie
- Outsourcing
- Rozvoj alternatívnych distribučných kanálov
Účastníci diskusie:
- Kocúrek Vladimír, riaditeľ odboru správy reťazcov, COOP Jednota Slovensko
- Jarmila Hudáková, Key Account Manager, ARVAL Slovakia
- Stanislav Baláž, DHL Exel Supply Chain
- Ján Herda, výkonný riaditeľ, NOV
- Richard Valo, člen predstavenstva, Domoss Technika
13.00 Ukončenie konferencie a pracovný obed
Organizátor
Záštita
Spoluorganizátori
Generálni partneri
Hlavní partneri
Partneri
Mediálni partneri