Slovak Retail Summit 2019 - Archív 2012

XVI. ročník medzinárodnej konferencie Slovak Retail Summit 2012 bol zameraný na obchod a marketing a už tradične sa konal v mesiaci apríl. Je to konferencia, ktorá analyzuje stav a trendy v tejto oblasti nielen na slovenskom trhu, ale aj v okolitých krajinách. Dvojdňová konferencia Slovak Retail Summit sa stala tradičným špičkovým podujatím pre rýchloobrátkový trh, každoročne vo svojom programe ponúka široké spektrum informácii z oblasti retailu.

Oslovení odborníci nielen predniesli referáty, ale boli pripravení aj diskutovať o svojich skúsenostiach. INCOMA Slovakia si pri organizovaní týchto prestížnych podujatí kladie za cieľ okrem výmeny informácií a skúseností aj vytvorenie spoločenského prostredia pre nadväzovanie nových či prehĺbenie už existujúcich kontaktov medzi účastníkmi a aj týmto prispieť k rozvoju kongresového a konferenčného ruchu na Slovensku.

SLOVAK RETAIL SUMMIT 2012

16. ročník konferencie o obchode a marketingu
17.-18.4.2012, hotel DOUBLETREE BY HILTON, Bratislava
 
SPOLU DOKÁŽENE VIAC!

17.4.2012

8.00 - 8.50 Registrácia účastníkov
Moderátor: Roman Bomboš
9.00 Privítanie
  • Bohumila Tauchmannová, Managing Partner, INCOMA Slovakia, členka predstavenstva Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR
Otvorenie konferencie a príhovory
  • František Ťapuš, 1. viceprezident, Zväz obchodu a cestovného ruchu SR 
Pozvaní hostia:
  • Predseda vlády SR, Predseda Národnej rady SR
  • Minister hospodárstva SR
  • Minister pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
  • Minister financií SR, Minister školstva a kultúry SR* (vzhľadom na termín konania parlamentných volieb dňa 10.3.2012, budeme pozývať hostí podľa aktuálnej situácie) 
10.00 - 12.30 BLOK I
Moderátor:  Peter Bielik, TA3

DISKUSNÉ FÓRUM: NA JEDNEJ LODI
  • Presadzovanie slovenských záujmov v meniacej sa Európe
  • Zabezpečenie konkurencieschopnosti prvovýroby a výroby
  • Možnosti a nástroje na zvýšenie podielu slovenských výrobkov
  • Kultivácia vzťahov medzi všetkými účastníkmi trhu
  • Trvalá udržateľnosť rozvoja trhu a spoločnosti

Gabriel Csollár, predseda predstavenstva, COOP Jednota Slovensko
Miroslav Kepák, komerčný riaditeľ, Tesco Stores SR
Jozef Bíreš, ústredný riaditeľ, Štátna veterinárna a potravinová správa SR
Jarmila Halgašová, riaditeľka, Potravinárska komora Slovenska
Dušan Janíček
, podpredseda, Slovenská poľnohospodárska a potravinárska komora
- pozvaní odborníci z radov politického spektra

Priebeh diskusie fóra bude vysielané televíziou TA3

12.30 - 14.00 Pracovný obed
12.30 Tlačová konferencia
14.00 - 16.30 BLOK II
Moderátor: Roman Bomboš
 
  • Makroekonomické prostredie SR pri pohľade z balkóna - Rudo Autner, projektový manažér, Cortes, Smith & Co.
  • RETAIL VISION 2015 - budúcnosť českého obchodu očami jeho kormidelníkov - Tomáš Drtina, Managing Partner, INCOMA GfK 
  • Spotrebiteľ 2012+ - Martin Mravec, Managing Director, GfK SK/CZ
  • Ochranná známka ako prostriedok propagácie a podpory predaja - Zdenka Hajnalová, podpredsedníčka, Úrad priemyselného vlastníctva SR  
  • Počas prvého dňa konferencie bude spoločnosť GfK realizovať medzi účastníkmi konferencie krátky prieskum na tému ZÁKAZNICKÁ LOJALITA
19.00 - 24.00 GALAVEČER
odovzdávanie ocenení Merkúrov rád a Múza Merkúra

Miesto konania: hotel DOUBLETREE BY HILTON


18.4.2012

Moderátor: Ľubomír Drahovský, analytik, T.E.R.N.O.
9.00 - 11.00 BLOK I
  • Po čom spotrebitelia túžia? - Juraj Janech, výkonný riaditeľ, BONAVITA SERVIS
  • Budúcnosť slovenského bankového sektora v európskom kontexte - Igor Vida, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ, Tatra banka
  • Vlastná značka - ...a nikdy inak? - Ján Bilinský, vrchný riaditeľ sekcie obchodu, COOP Jednota Slovensko 
  • Gorila v našom obchode - Ľuboš Mudrák, obchodný riaditeľ, Liptovská mliekareň/Milex Nové mesto nad Váhom, skupina Bongrain
  • Spotrebiteľské trendy - budú aj v tomto roku chodiť Slováci na pivo? - Štefan Finta, obchodný riaditeľ, Pivovary Topvar 
  • Vzdelaný a spokojný spotrebiteľ - lojálny zákazník obchodu - Eva Szabóová, generálny sekretár, Zväz obchodu a cestovného ruchu SR
  • Vyhodnotenie prieskumu Zákaznícka lojalita - zástupca Gfk  
11.00 - 11.30 Prestávka na kávu a občerstvenie
11.30 - 13.30 BLOK II
Moderátor: Ľubomír Drahovský, analytik, T.E.R.N.O.
 
  • Moderné technológie potravinárskeho chladenia v maloobchode - Marek Jahoda, riaditeľ spoločnosti CZ&SK, Carrier Commercial Refrigeration CZ&SK
  • Ako osloviť nevedomého, resp. ľahostajného spotrebiteľa - Katarína Stupková, Managing Partner, 1ST CLASS AGENCY - Mikuláš Šranko, marketingový riaditeľ, HYZA
  • Dva roky fungovania Tesco Clubcard. Prečo je lojalita dôležitá - Gabriel Točka, Corporate Affairs Manager, Tesco Stores SR
  • Trendy, inšpirácie a komunikácia v obchode - Martin Mazag, Peter Šebo, partneri, THEMARKETERS.BIZ
  • Reklamné nosiče sa menia - Ondrej Hort, riaditeľ divízie Reklama, QEX
13.30 Ukončenie konferencie a pracovný obed
Konferencia bude simultánne tlmočená.

Organizátor

  • Incoma

Záštita

  • Ministerstvo hospodárstva SR

Spoluorganizátori

  • ZOCR SR
  • PKS
  • OF
  • SZZV

Gold partner

  • PMS

Generálni partneri

  • COOP Jednota Slovensko
  • ST.Nicolaus
  • Billa
  • Kaufland

Hlavní partneri

  • ML
  • KON-RAD
  • NATUR - PACK
  • tesco
  • Carrier
  • Qex

Partneri

  • CBA SK
  • Imperial Tobacco Slovakia
  • Budweiser Budvar SK
  • Krásno Slovakia

Mediálni partneri

  • TA3
  • Gastro
  • tovar&predaj
  • IT system
  • Euroreport
  • instore
  • konferencie
  • education