XVI. ročník medzinárodnej konferencie
Slovak Retail Summit 2012 bol zameraný na obchod a marketing a už tradične sa konal v mesiaci apríl. Je to konferencia, ktorá analyzuje stav a trendy v tejto oblasti nielen na slovenskom trhu, ale aj v okolitých krajinách. Dvojdňová konferencia Slovak Retail Summit sa stala tradičným špičkovým podujatím pre rýchloobrátkový trh, každoročne vo svojom programe ponúka široké spektrum informácii z oblasti retailu.
Oslovení odborníci nielen predniesli referáty, ale boli pripravení aj diskutovať o svojich skúsenostiach. INCOMA Slovakia si pri organizovaní týchto prestížnych podujatí kladie za cieľ okrem výmeny informácií a skúseností aj vytvorenie spoločenského prostredia pre nadväzovanie nových či prehĺbenie už existujúcich kontaktov medzi účastníkmi a aj týmto prispieť k rozvoju kongresového a konferenčného ruchu na Slovensku.
SLOVAK RETAIL SUMMIT 2012
16. ročník konferencie o obchode a marketingu
17.-18.4.2012, hotel DOUBLETREE BY HILTON, Bratislava
SPOLU DOKÁŽENE VIAC!
17.4.2012
8.00 - 8.50 Registrácia účastníkov
Moderátor: Roman Bomboš
9.00 Privítanie
- Bohumila Tauchmannová, Managing Partner, INCOMA Slovakia, členka predstavenstva Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR
Otvorenie konferencie a príhovory
- František Ťapuš, 1. viceprezident, Zväz obchodu a cestovného ruchu SR
Pozvaní hostia:
- Predseda vlády SR, Predseda Národnej rady SR
- Minister hospodárstva SR
- Minister pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
- Minister financií SR, Minister školstva a kultúry SR* (vzhľadom na termín konania parlamentných volieb dňa 10.3.2012, budeme pozývať hostí podľa aktuálnej situácie)
10.00 - 12.30 BLOK I
Moderátor: Peter Bielik, TA3
DISKUSNÉ FÓRUM: NA JEDNEJ LODI
- Presadzovanie slovenských záujmov v meniacej sa Európe
- Zabezpečenie konkurencieschopnosti prvovýroby a výroby
- Možnosti a nástroje na zvýšenie podielu slovenských výrobkov
- Kultivácia vzťahov medzi všetkými účastníkmi trhu
- Trvalá udržateľnosť rozvoja trhu a spoločnosti
Gabriel Csollár, predseda predstavenstva, COOP Jednota Slovensko
Miroslav Kepák, komerčný riaditeľ, Tesco Stores SR
Jozef Bíreš, ústredný riaditeľ, Štátna veterinárna a potravinová správa SR
Jarmila Halgašová, riaditeľka, Potravinárska komora Slovenska
Dušan Janíček, podpredseda, Slovenská poľnohospodárska a potravinárska komora
- pozvaní odborníci z radov politického spektra
Priebeh diskusie fóra bude vysielané televíziou TA3
12.30 - 14.00 Pracovný obed
12.30 Tlačová konferencia
14.00 - 16.30 BLOK II
Moderátor: Roman Bomboš
- Makroekonomické prostredie SR pri pohľade z balkóna - Rudo Autner, projektový manažér, Cortes, Smith & Co.
- RETAIL VISION 2015 - budúcnosť českého obchodu očami jeho kormidelníkov - Tomáš Drtina, Managing Partner, INCOMA GfK
- Spotrebiteľ 2012+ - Martin Mravec, Managing Director, GfK SK/CZ
- Ochranná známka ako prostriedok propagácie a podpory predaja - Zdenka Hajnalová, podpredsedníčka, Úrad priemyselného vlastníctva SR
- Počas prvého dňa konferencie bude spoločnosť GfK realizovať medzi účastníkmi konferencie krátky prieskum na tému ZÁKAZNICKÁ LOJALITA
19.00 - 24.00 GALAVEČER
odovzdávanie ocenení
Merkúrov rád a Múza Merkúra
Miesto konania: hotel DOUBLETREE BY HILTON
18.4.2012
Moderátor: Ľubomír Drahovský, analytik, T.E.R.N.O.
9.00 - 11.00 BLOK I
- Po čom spotrebitelia túžia? - Juraj Janech, výkonný riaditeľ, BONAVITA SERVIS
- Budúcnosť slovenského bankového sektora v európskom kontexte - Igor Vida, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ, Tatra banka
- Vlastná značka - ...a nikdy inak? - Ján Bilinský, vrchný riaditeľ sekcie obchodu, COOP Jednota Slovensko
- Gorila v našom obchode - Ľuboš Mudrák, obchodný riaditeľ, Liptovská mliekareň/Milex Nové mesto nad Váhom, skupina Bongrain
- Spotrebiteľské trendy - budú aj v tomto roku chodiť Slováci na pivo? - Štefan Finta, obchodný riaditeľ, Pivovary Topvar
- Vzdelaný a spokojný spotrebiteľ - lojálny zákazník obchodu - Eva Szabóová, generálny sekretár, Zväz obchodu a cestovného ruchu SR
- Vyhodnotenie prieskumu Zákaznícka lojalita - zástupca Gfk
11.00 - 11.30 Prestávka na kávu a občerstvenie
11.30 - 13.30 BLOK II
Moderátor: Ľubomír Drahovský, analytik, T.E.R.N.O.
- Moderné technológie potravinárskeho chladenia v maloobchode - Marek Jahoda, riaditeľ spoločnosti CZ&SK, Carrier Commercial Refrigeration CZ&SK
- Ako osloviť nevedomého, resp. ľahostajného spotrebiteľa - Katarína Stupková, Managing Partner, 1ST CLASS AGENCY - Mikuláš Šranko, marketingový riaditeľ, HYZA
- Dva roky fungovania Tesco Clubcard. Prečo je lojalita dôležitá - Gabriel Točka, Corporate Affairs Manager, Tesco Stores SR
- Trendy, inšpirácie a komunikácia v obchode - Martin Mazag, Peter Šebo, partneri, THEMARKETERS.BIZ
- Reklamné nosiče sa menia - Ondrej Hort, riaditeľ divízie Reklama, QEX
13.30 Ukončenie konferencie a pracovný obed
Konferencia bude simultánne tlmočená.
Organizátor
Záštita
Spoluorganizátori
Gold partner
Generálni partneri
Hlavní partneri
Partneri
Mediálni partneri