XV. ročník medzinárodnej konferencie
Slovak Retail Summit 2011 bol zameraný na obchod a marketing a už tradične sa konal v mesiaci apríl. Je to konferencia, ktorá analyzuje stav a trendy v tejto oblasti nielen na slovenskom trhu, ale aj v okolitých krajinách. Dvojdňová konferencia
Slovak Retail Summit sa stala tradičným špičkovým podujatím pre rýchloobrátkový trh, každoročne vo svojom programe ponúka široké spektrum informácii z oblasti retailu.
Oslovení odborníci nielen predniesli referáty, ale boli pripravení aj diskutovať o svojich skúsenostiach. INCOMA Slovakia si pri organizovaní týchto prestížnych podujatí kladie za cieľ okrem výmeny informácií a skúseností aj vytvorenie spoločenského prostredia pre nadväzovanie nových či prehĺbenie už existujúcich kontaktov medzi účastníkmi a aj týmto prispieť k rozvoju kongresového a konferenčného ruchu na Slovensku.
SLOVAK RETAIL SUMMIT 2011
termín konania: 19. - 20.4. 2011
miesto konania: hotel Gate One, Bratislava
19. 4. 2011
8.00 - 8.50 Registrácia účastníkov
Moderátor: Roman Bomboš
9.00 Privítanie
- Bohumila Tauchmannová, Managing Partner, INCOMA Slovakia, členka predstavenstva Zväzu obchodu a cestzovného ruchu SR
Otvorenie konferencie a príhovory:
- Pavol Konštiak, prezident, Zväz obchodu a cestovného ruchu Slovenskej republiky
- Richard Sulík, predseda, Národná rada Slovenskej republiky
- Peter Mihók, predseda, Slovenská obchodná a priemyselná komora
10.00 - 12.00 Diskusné fórum
- Úspech predurčuje schopnosť spolupráce! Ako ďalej v budovaní vzťahov? - Zmeny, ktoré so sebou priniesla kríza a ich riešenia. Čo môže pre to urobiť štát, obchod, cestovný ruch a dodávateľ? Aký to môže mať prínos pre oživenie trhu?
Účastníci diskusného fóra:
- Richard Sulík, predseda, Národná rada Slovenskej republiky
- Martin Chren, poradca ministra, Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky
- Zsolt Simon, minister, Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
- Gabriel Csollár, predseda predstavenstva, COOP Jednota Slovensko
- John Christie, generálny riaditeľ, Tesco Stores SR
- Jaroslaw Szczypka, generálny riaditeľ, Billa ČR a SR
- Jaroslav Kurčík, člen predstavenstva, AGROFERT Holding
12.00 - 12.30 Pracovný obed
12.15 - 13.00 TLAČOVÁ KONFERENCIA
12.30 - 14.30 Diskusné fórum: OBCHOD A TRHOVÝ DOZOR
- Nadežda Machútová, ústredná riaditeľka, Slovenská obchodná inšpekcia
- Gabriel Šimko, hlavný hygienik SR, Úrad verejného zdravotníctva Slovenskej republiky
- Jozef Bíreš, ústredný riaditeľ, Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky
14.30 - 16.00 Obchod a možnosti oživenia trhu, nové vízie pre maloobchod
- Lepšie alebo horšie časy? Ako to dnes vidí spotrebiteľ? - Martin Mravec, Managing Director, GfK Slovakia
- Budúcnosť retailu - Marian Timoracký, Managing Partner, United Consultants
- D1 Outlet - príležitosť pre nový typ spotrebiteľského správania - Susanne Solterer, Director Business Development, D1 Outlet Bratislava
- Vývoj a trendy v „dairy" kategórii - Lukáš Hradečný, Head of Trade Marketing CZ/SK, Danone
18.30 - 24.00 GALAVEĆER
Miesto konania:
Reštaurácia HRAD (na bratislavskom hrade)
Spoločenský program a odovzdávanie ocenení -
MERKÚROV RÁD a Múza Merkúra
20. 4. 2011
Moderátor: Ľubomír Drahovský, analytik agentúry Terno
9.00 - 11.00 Marketing moderného maloobchodu
- Očakávanie firiem v tomto roku, Vyhodnotenie prieskumu GfK Slovakia realizovaného počas 1. dňa konferencie - Martin Mravec, Managing Director, GfK Slovakia
- Vplyv značkových výrobkov na vývoj trhu - Zdeněk Kvinta, marketingový riaditeľ SR/ČR, Dr.Oetker
- Fenomén vlastných značiek maloobchodníkov - Ladislav Zdút, Managing Director, JANDL, marketing a reklama
- Shopper Marketing - Martin Duka, Client Service Director, OgilvyAction
- Retail nemusí byť nuda
Ján Miklášik, Executive Director, Mega & Loman
Richard Szabó, konateľ, A-SMS
Roman Neuschl, riaditeľ úseku analýz, marketingu a PR, TV JOJ
11.00 - 11.30 Prestávka na kávu a občerstvenie
Moderátor: Peter Filo, Obchodná fakulta EU Bratislava
11.30 - 13.30 Budúcnosť a trendy v maloobchode
- Obchod a ľudské zdroje - František Ťapuš, I. viceprezident, Zväz obchodu a cestovného ruchu Slovenskej republiky
- Politika spoločenskej zodpovednosti. Ako to robíme my v Tescu? - Michal Dyttert, oddelenie vonkajších vzťahov, Tesco Stores SR
- Potravinárske chladenie v modernom maloobchode - inovácie, trendy a životné prostredie - Marek Jahoda, riaditeľ spoločnosti CZ&SK, Carrier Commercial Refrigeration CZ&SK
- Budúcnosť tankového piva na Slovensku - Andrew Highcock, Managing Director, Pivovary Topvar
- Lokálny hráč verzus priama a nepriama konkurencia - Veronika Hrabačková, marketingová riaditeľka, Bepon
13.30 Ukončenie konferencie a pracovný obed
Konferencia bola simultánne tlmočená
Organizátor
Záštita
Spoluorganizátori
Gold partner
Generálni partneri
Hlavní partneri
Mediálni partneri
Hlavní partneri
Partneri
Mediálni partneri