Hospitality & Tourism Summit 2017
25.1.2017, Technopol Servis, Bratislava
Spoločnosť INCOMA Slovakia v spolupráci s Poradcom podnikateľa sa rozhodli opäť pokračovať v tradícii konferencie
Hospitality&Tourism Summit, ktorá je zameraná na cestovný ruch, hotelový a gastronomický trh. Toto odborné podujatie nadväzuje na úspešné ročníky konferencie Slovak Horeca Summit a Via Milenium organizované od roku 2000, ako stretnutia top manažmentu gastronomického a hotelového trhu, manažmentu cestovných kancelárii, hotelových, ubytovacích a stravovacích zariadení, zástupcov dodávateľov a poskytovateľov služieb pre tento trh.
AKO BYŤ ÚSPEŠNÝ
Moderátor: Justin Topoľský
7:45 - 8:30 Registrácia účastníkov
8:30 - 10:00 Slovensko ako zážitková a kulinárska destinácia?
Základným kameňom cestovného ruchu je destinácia. Či už sú to hory, more, mestá, pamiatky, príroda, kultúra, alebo aj kuchyňa a poskytnutie ojedinelých zážitkov. Aké aktivity vyvíjame, aby prilákali domácich a zahraničných turistov a vybrali si práve tú našu Slovenskú destináciu?Stále sa nevieme spojiť a dosiahnuť spoločný úspech, alebo už svitá na lepšie časy?
- Mária Boťanská, Managing Director, Brand Management
- Patrik Daněk, riaditeľ, X - bionic sphere
- Rastislav Brenčič, Founder and CEO, 26 House
- Branislav Zacharides, riaditeľ, Rozvojová agentúra žilinského samosprávneho kraja
10:00 - 11:30 Ako si získať a udržať zákazníkov
Inými slovami, ako si zvýšiť svoj obrat a zisk. Každé podnikanie potrebuje určité nástroje, ktorými si zabezpečí úspech. Aké nástroje sa osvedčili a fungujú v odvetví turizmu a gastronómie. Je ním interaktívny marketing? Alebo je to funkčný marketing destinácie a jeho prepojenia na regionálnych poskytovateľov služieb, ktorého kľúčom je spolupráca? Na ceste za úspechom a spokojného zákazníka netreba zabúdať ani na inteligentné softvérové riešenia a ich inovácie.
- Martin Novota, General Manager, Absolutum Boutique Hotel, Praha
- Róbert Slovák, CEO, Respect APP
- Jan Svoboda, Head of Hospitality, Leisure and Media Projects, WORLD CAPITAL VENTURES CYPRUS Member of the SYNOT GROUP
- Július Kolocsányi, Key Account Manager, Team HORECA, Asseco Solutions
- Irena Chrapanová, riaditeľka, cestovná kancelária LIBER
11:30 - 12:00 Prestávka
12:00 - 13:00 Ako si získať a udržať zamestnancov
Ako preťať „gordický uzol“ vysokej fluktuácie v oblasti služieb cestovného ruchu v našich končinách? Existujena tento chronický stav účinná medecína, ktorámôže fungovať aj na Slovensku? Umenie nájsť a udržať si kvalitný personál je zásadným krokom kúspechupodnikania v tejto oblasti. Čo je potrebné zmeniť zo strany zamestnávateľa, zamestnanca, ale aj štátu.
- Rozwitha Bieber, generálna riaditeľka, hotel DoubleTree by Hilton, Bratislava
- Peter Škoda, People Training Manager, Grand Hotel Kempinski, Vysoké Tatry
- Helena Hrnčiarová, zástupkyňa riaditeľa, Stredná odborná škola hotelových služieb a obchodu, Zvolen
13:00 - 14:00 Ako predchádzať krízovej komunikácii a ako ju riešiť
Ideálny stav po ktorom snáď všetci túžia, je mať spokojných zákazníkov. Realita má však od ideálu niekedy veľmi ďaleko. Je dôležité vedieť si postaviť a osvojiť postupy predchádzania krízovej komunikácie s klientom.Takisto zabezpečiť procesy riadenia v súlade s legislatívou a etikou tak, aby zákazníknemal dôvod byť nespokojný. Nemenej dôležité je naučiť sa úspešne riešiť vzniknuté problémy k spokojnosti obidvoch strán.
- Monika Jurčová, vedúca katedry, Právnická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave
- Michal Naď, obchodný a marketingový riaditeľ, Grand Hotel River Park, Bratislava
- Tomáš Sokol, Client Service Director, ecake
14:00 Obed
**********************************************************
Organizátor
Spoluorganizátori
Partneri
Mediálni partneri