Konferencia
INTRACO Special 2008 - špecializovaná konferencia, ktorá sa zaoberala vybranými témami rozvoja obchodu a marketingu v strednej Európe s dôrazom na Slovensko, perspektívami maloobchodných trhov a stratégiami obchodných a výrobných firiem.
Európsky deň obchodu, ktorého význam je v približovaní a uvedomovaní si spojitosti obchodu, výroby a spotrebiteľa v spolupráci so štátnou správou a kontrolnými orgánmi sa stal rovnocennou súčasťou konferencie INTRACO Special, nakoľko obidve podujatia sledovali spoločný cieľ.
INTRACO SPECIAL 2008 & Európsky deň obchodu
OBCHOD - SPOTREBITEĽ - VNÍMAME TO ROVNAKO?
termín konania:
4.11. 2008
miesto konania:
hotel Holliday Inn, Bratislava
8.45 - 9.30 Registrácia účastníkov
moderátor: Roman Bomboš
9.30 Otvorenie konferencie
- Eva Szabóová, gen. riaditeľka sekcie obchodu a ochrany spotrebiteľa, Ministerstvo hospodárstva SR
- Marieta Okenková, generálna riaditeľka sekcie zahraničnej koordinácie a obchodu, Ministerstvo pôdohospodárstva SR
10.00 - 12.00
- Euro a obchod - František Ťapuš, viceprezident Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR
- Euro a ceny - Gabriel Csollár, predseda predstavenstva, COOP Jednota Slovensko
- Euro zmení veľa vecí - Zmení sa aj zážitok z nakupovania na Slovensku? - Peter Varmuža, prevádzkový riaditeľ, Tesco Stores SR
- Euro a slovenský spotrebiteľ - Ľudmila Zátopková, vedúca odboru ochrany spotrebiteľa, Slovenská obchodná inšpekcia
12.00 - 12.30 ODOVZDÁVANIE OCENENÍ
"Za prínos pre rozvoj obchodu a cestovného ruchu v SR"
12.30 - 13.00 Prestávka
13.00 - 14.30
- Euro a dodávatelia - Pavol Uhrin, ganerálny riaditeľ, NOVOFRUCT SK
- Euro a inflácia - skutočná a vnímaná - Michal Mušák, analytik, Slovenská sporiteľňa
- Euro a obchod v číslach - Martin Mravec, Managing Director, GfK Slovakia
14.30 Ukončenie konferencie a pracovný obed
Organizátor
Záštita
Spoluorganizátori
Hlavní partneri
Mediálni partneri