INTRACO SPECIAL 2004
termín konania:
3.11.2004
miesto konania:
hotel Holiday Inn Bratislava
8.00 - 9.00 Registrácia účastníkov
moderátor: Jozef Horváth, ZO SR
I.blok - Značka a vlastná značka v kontexte vývoja maloobchodného trhu
9.00 - 9.10 Otvorenie konferencie
- Ministerstvo hospodárstva SR
- Príhovor Zväz obchodu SR, Pavol Konštiak, prezident
9.10 - 9.30 Trendy privátnych značiek v Európe
- Jeff Freeman, Manager Research Services, Asociácia výrobcov privátnych značiek. Holandsko
9.30 - 9.50 Ako prežiť maloobchodné značky a tvrdý diskont? Poučenie z vyspelých európskych trhov
- Vilem Hübner, Consumer Tracking Manager, GfK Praha CZ
9.50 - 10.10 Vlastná značka nemusí byť len tovar
- Zuzana Hamplová, Tesco Brand Manager, TESCO STORES CZ
10.10 - 10.30 Súčastnosť a budúcnosť privátnych značiek na Slovensku
- Jiří Soural, Corporate Brands Manager, Ahold Central Europe
10.20-11. Prestávka
11.00 - 12.30 Diskusné fórum
moderátor: Kristína Viestová
- EU OF Téma: Privátne značky PRE a PROTI - (zástupcovia firiem: COOPEURO, Ahold, Tesco, Palma Tumys, Vinanza, SZZV, PLMA)
12.30 - 13.30 OBED
moderátor: Ľubomír Drahovský
II.blok Moderní obchod Značky a vlastné značky na slovenskom trhu
13.30 - 13.50 Privátne značky v nezávislom obchode
- Ján Fischer, Predseda predstavenstva, CBA SK, a.s.
13.50 - 14.10 Pozitívna diskriminácia a fenomén "Private labels" (SNACKS)
- Miloš Slobodník, konateľ a výkonný riaditeľ, Perri International s.r.o.
14.10 - 14.30 Budovanie rodinnej značky
- Vladimír Hronský, marketing&produkt manager, Vinárstvo Vinanza, s.r.o.
Konferencia je simultánne tlmočená do anglického a slovenského jazyka.
Organizátor
Spoluorganizátori
Generálni partneri
Hlavní partneri
Partneri
Záštita
Mediálni partneri