INTRACO Special 2019 - Archív 2015

Konferencia INTRACO Special 2015 bola špecializovaná konferencia, ktorá sa zaoberala vybranými témami rozvoja obchodu a marketingu v strednej Európe s dôrazom na Slovensko, perspektívami maloobchodných trhov a stratégiami obchodných a výrobných firiem. Európsky deň obchodu, ktorého význam je v približovaní a uvedomovaní si spojitosti obchodu, výroby a spotrebiteľa v spolupráci so štátnou správou a kontrolnými orgánmi sa stal rovnocennou súčasťou konferencie INTRACO Special, nakoľko obidve podujatia sledujú spoločný cieľ.

INTRACO Special 2015

BUDÚCNOSŤ ÚSPEŠNÉHO PREDAJA

10. november 2015, Hotel Holiday Inn, Bratislava
7.45 - 8.45 REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV
8.45 - 9.00 Vyhlásenie 3. ročníka súťaže MasterCard Obchodník roka 2015
                     Vyhlásenie 6. ročníka súťaže kreativity v obchode Múza Merkúra 2015
9.00 - 11.00 PREDNÁŠKY A DISKUSIA
moderuje: Bohumila Tauchmannová, riaditeľka, INCOMA Slovakia
 

Zmena postoja prináša šancu
Rozdiel medzi úspešnými a tými druhými je v tom, ako premýšľajú a konajú. Každá zmena postoja prináša šance. Ak je zmena pozitívna, prináša úspech. Ak nie, treba hľadať cestu ako ďalej. Šance neprichádzajú samé, treba sa na ne pripraviť, aby sme sa vedeli rozhodnúť ako a kedy ísť úspechu v ústrety a dať tak príležitosti šancu.

Príhovor a otvorenie konferencie
  • Ivan Lančarič, generálny riaditeľ zahraničnoobchodnej politiky a európskych záležitostí, Ministerstvo hospodárstva SR
O obchode so svedomím
  • Vladimír Synek, riaditeľ, Ministerstvo šťastia
Módne vlny alebo skutočné trendy? Aké inovácie čakajú slovenský retail
  • Rastislav Kočan, obchodný riaditeľ, GfK Slovakia
11.00 - 11.45 Prestávka na občerstvenie
11.00 - 12.00 TLAČOVÁ KONFERENCIA
11.45 - 13.00 PREDNÁŠKY A DISKUSIA
moderuje: Eva Klánová, šéfredaktorka, Retail News


Budúcnosť rozvoja obchodu
Rýchlosť reakcie na nové výzvy určuje mieru úspechu. Ako sa mení maloobchod pod tlakom želaní, potrieb zákazníka a infokomunikačných vymožeností doby? Ako tieto faktory ovplyvňujú vývoj obchodných formátov a foriem predaja? Môžu sa obchodníci inšpirovať navzájom a tak zvyšovať svoju konkurenciaschopnosť?

Ako si Váš obchod zákazníci zamilujú?
  • Martin Štrba, E-shop Director, Martinus
Je najvyšší čas objaviť trhovú niku
  • Juraj Púchlo, šéfredaktor, Instore Slovakia
Značka ktorá zdvíha predaj
  • Jakub Čech, CEO, daren&curtis
13.00 - 14.15 Prestávka na obed
14.15 - 16.30 PREDNÁŠKY A DISKUSIA
moderuje: Martin Mlynár, Talentway Angel, OF EUBA
 

Obchodný pracovník budúcnosti
Z prieskumov vyplýva, že nedostatkovým tovarom v predajni bývajú často krát práve kvalitní predavači. Aké možnosti sa otvárajú obchodu v prostredí duálneho vzdelávania z hľadiska odbornej výchovy svojich budúcich pracovníkov? Čo ešte treba urobiť, aby sa zlepšila štruktúra ponuky a dopytu na trhu práce, obnovilo uznanie v spoločnosti a stavovská hrdosť tohto povolania.

Moderný obchod vychádzajúci z tradícií
  • Marcel Blaščák, oblastný manažér, dm drogerie markt
Ako získať deti a ich rodičov
  • Iveta Goldschmidtová, námestníčka pre personalistiku a mzdy, COOP Jednota Nové Zámky
Príležitosti pre mladých
  • Lenka Krajčíková, personálny manažér, TESCO STORES SR
Príprava obchodného pracovníka v systéme duálneho vzdelávania
  • Rudolf Mišák, riaditeľ, Stredná odborná škola hotelových služieb a obchodu Nové Zámky
Inovatívne metódy výchovy zručnosti mladého človeka, Talentway
  • Peter Beck, Business development manager CZ & SK, Trenkwalder
Aby sa nám deti opäť hrali na obchod
  • Bohumila Tauchmannová, riaditeľka, INCOMA Slovakia

Organizátor

  • Incoma

Záštita

  • Ministerstvo hospodárstva SR

Spoluorganizátori

  • OF
  • PKS
  • SZZV

Gold partner

  • PMS

Generálni partneri

  • Kaufland
  • Coop Jednota

Hlavní partneri

  • ML
  • ST Nicolaus
  • GfK
  • Bisnode
  • Mecom

Mediálni partneri

  • education
  • konferencie
  • IT Systems
  • instore
  • RetailNews
  • Catmanpeople
  • gastro
  • tovar a predaj
  • retail