Konferencia
INTRACO Special 2014 bola špecializovaná konferencia, ktorá sa zaoberala vybranými témami rozvoja obchodu a marketingu v strednej Európe s dôrazom na Slovensko, perspektívami maloobchodných trhov a stratégiami obchodných a výrobných firiem.
Európsky deň obchodu, ktorého význam je v približovaní a uvedomovaní si spojitosti obchodu, výroby a spotrebiteľa v spolupráci so štátnou správou a kontrolnými orgánmi sa stal rovnocennou súčasťou konferencie INTRACO Special, nakoľko obidve podujatia sledujú spoločný cieľ.
INTRACO SPECIAL 2014
NOVÁ SPOLOČNOSŤ - NOVÝ OBCHOD
11. novembra 2014, Hotel Holiday Inn, Bratislava
8.15 - 9.00 REGISTRÁCIA ÚČASTNÍKOV A RANNÁ KÁVA
9.00 - 8.50 BUDÚCNOSŤ OBCHODU V TRHOVOM PROSTREDÍ
Obchod vzbudzuje rešpekt. Má vplyv na spoločnosť vo viacerých rovinách. Aké sú cesty posilnenia dôvery obchodu v očiach zákazníka a jeho partnerov? Ako zvyšovať dôveru predávaných výrobkov a poskytovaných služieb?
Moderátor:
Roman Bomboš
- Otvorenie konferencie - Bohumila Tauchmannová, Managing Partner, INCOMA Slovakia a členka predstavenstva ZOCR SR
- Príhovor - Rastislav Chovanec, štátny tajomník, Ministerstvo hospodárstva SR Pavol Konštiak, prezident, Zväz obchodu a cestovného ruchu SR
- Aktuálne otázky obchodu - Odovzdávanie ocenení ZOCR SR - Za prínos pre rozvoj obchodu a cestovného ruchu na Slovensku odovzdá Rastislav Chovanec, štátny tajomník MH SR a Pavol Konštiak, prezident ZOCR SR
Vyhlásenie súťaží:
- Vyhlásenie 2. ročníka súťaže MasterCard Obchodník roka 2014 - Martina Kirchrathová, Commerce Development Director, MasterCard pre Slovensko a ČR
- Vyhlásenie 5. ročníka súťaže kreativity v obchode Múza Merkúra - Martin Mazág, predseda poroty súťaže Múza Merkúra a prezident Asociácie PR agentúr v SR
10.00 - 11.15 FENOMÉN ŽENY V OBCHODE
Žena je krkom a muž hlavou, hovorí ľudová múdrosť. Ako hýbe žena obchodom? Aký má vplyv na spotrebu, nakupovanie, na inovácie, na spoločenské dianie v súčasnej dobe, a to nielen na Slovensku?
- Martin Mravec, Managing Director, GfK SK/CZ
- Nežná spotrebiteľka dnes a zajtraMiroslava Remenárová, manažérka pre firemné vzťahy a komunikáciu CR&SR, Pivovary Topvar - Ako určujú ženy smer inováciám
- Miriam Letašiová, vrchná riaditeľka EXIMBANKY SR a prezidentka, n.o. Srdce Slovenska - Rozum a cit nielen v ženskom svete
11.15 - 11.45 Prestávka na kávu a občerstvenie
11.45 - 13.00 PERSPEKTÍVY OBCHODU
Súčasné a budúce podnikateľské prostredie. Zmena štruktúry spotreby vo väzbe na technologické zmeny. Reindustrializácia a inovácie. Dopad transatlantickej zóny voľného obchodu. Humanizácia ekonomiky.
- Peter Staněk, ekonóm a prognostik, Ekonomický ústav Slovenskej akadémie vied - Nová firemná stratégia a perspektívy obchodu
- Štefan Rozkopál, generálny riaditeľ, Sekcia zahraničného obchodu, Ministerstvo hospodárstva SR - Transatlantické partnerstvo EU a USA v oblasti obchodu a investícií
13.00 - 14.00 Pracovná obed
13.15 - 13.45 Tlačová konferencie
14.00 - 16.00 IKONY OBCHODU
Aj obchod má svoje „ikony“, ktoré sú neprehliadnuteľné. Bez ich sledovania a nasledovania by sa strácal dych voči konkurencii.
- Sonja Holzschuh, Marketing Manager Consumer Panel Services, GfK Austria - Typológia nakupujúcich podľa ECR Austria
- Martin Ondráš, riaditeľ obchodno-právneho a technického oddelenia, TESCO STORES SR - Vývoj potravinového práva s prihliadnutím na aktuálnu právno - aplikačnú prax
- Stephan Lüger, riaditeľ pre nákup trvanlivých potravín, METRO Cash&Carry SR - Ako sa tvorí sortiment
- Torsten Ondrejovič, Creative Director, Roland Torsten Advertising - Komunikácia ako súčasť retailových nákupov budúcnosti
- Marcel Gajdoš, Regionálny manažér pre Česko a Slovensko, Visa Europe, Rozvoj platobných systémov a benefity spojené s prijímaním kariet
- Milan Seliak, Country Manager, Bisnode Slovensko - Poznáte svojich obchodných partnerov? Poznáte ich naozaj? Ako najlepšie riadiť svoj biznis, vidieť dôležité a vidieť to vždy včas!
Organizátor
Záštita
Spoluorganizátori
Generálni partneri
Hlavní partneri
Partneri
Mediálni partneri