PROGRAM KONFERENCIE
INTRACO SPECIAL 2017
Nové výzvy nielen pre obchod
"Všímať si včas signály premeny spoločnosti je konkurenčnou výhodou nielen v oblasti obchodu."
8:00 - 9:00 Registrácia účastníkov
9:00 - 9:30 OTVORENIE KONFERENCIE
moderátor: Roman Bomboš
- Vyhlásenie 5. ročníka súťaže Mastercard Obchodník roka 2017
Miroslav Lukeš, Generálny Riaditeľ, Mastercard pre CZ/SR
- Vyhlásenie 8. ročníka súťaže kreativity v obchode Múza Merkúra 2017
Bohumila Tauchmannová, Riaditeľka, INCOMA Slovakia
9:30 - 11:00 NÁZORY A DISKUSIA - Neplytvajme! Optimalizácia spotreby ako fenomén budúcnosti
Panelová diskusia a príklady z praxe
Každá zmena je príležitosť stať sa lídrom vo svojej oblasti. Preto aj zmena myslenia a správania sa spotrebiteľov z hľadiska trvalej udržateľnosti surovinových zdrojov je pre všetky oblasti podnikania takouto výzvou. Efektívne využívanie zdrojov v jednom systéme, pozitívne ovplyvňuje ich využívanie v ďalších. Preto aj obchod, ako súčasť tohto systému, ho môže pozitívne ovplyvniť. Keď plytváme surovinami, plytváme aj pôdou, vodou, energiou a ďalšími zdrojmi použitými na jej nespotrebovanú časť. Zníženie odpadu z potravinového a nepotravinového systému tak predstavuje prínos pre životné prostredie a udržateľnosť prijateľného života na Zemi do budúcnosti. Aké sú podmienky zlepšovať tento systém šetrenia zdrojmi na Slovensku? Aké nové riešenia a postupy by bolo treba v tejto oblasti navrhnúť a prijať?
- Spoločnosť 5.0 a fenomén optimalizácie spotreby. (vyžiadaná prednáška) *
Peter Staněk, ekonóm a prognostik, Ekonomický ústav Slovenskej akadémie vied
Panelová diskusia a príklady z praxe
- Peter Staněk, ekonóm a prognostik, Ekonomický ústav Slovenskej akadémie vied
- Veronika Bush, Manager Government Affairs & CSR, TESCO
- Katarína Fašiangová, predsedníčka, Slovenská aliancia moderného obchodu
- Michal Kišša, programový riaditeľ pre zodpovedné podnikanie, Nadácia Pontis
11:00 - 11:30 Prestávka a občerstvenie
11:30 - 13:00 NÁZORY A DISKUSIA - Segmentácia spotrebiteľa, spoločenská zodpovednosť a rast ekonomiky
Panelová diskusia a príklady z praxe
Aká je prognóza nárastu tej časti spotrebiteľov, generácia „Z“ ktorá je čoraz viac citlivá nielen na svoje potreby, ale aj potreby dôležité z hľadiska národných a globálnych potrieb? Populácia v Európe starne a stále narastá aj význam tzv. „striebornej populácie“. Aké marketingové postupy sa osvedčili pri týchto tak rôznorodých cieľových skupinách spotrebiteľov generácie „BB“ a generácie „Z“. Čo majú spoločné tieto cieľové skupiny, ktoré sú si generačne tak vzdialené? Ako môžeme ovplyvniť správanie spotrebiteľov tak, aby sme posunuli ich hodnotový systém a zároveň vytvorili podmienky pre rast ekonomiky firmy a spoločnosti?
- Aktuálne trendy trhu. Ktoré vydržia a ktoré nemusia mať dlhý život? (prednáška)
Rastislav Kočan, Chief Commercial Officer, GfK
Panelová diskusia a príklady z praxe
- Rastislav Kočan, Chief Commercial Officer, GfK
- Marián Repáň, zakladateľ, dobromat.sk
- Linda Takácsová, sortimentná manažérka, dm drogerie markt
- Roman Kovács, konateľ, ecoheart
13:00 - 14:00 Obed
14:00 - 15:30 NÁZORY A DISKUSIA - Spotreba ako moderná verzia šťastia? Čo bude obchod predávať? Nové výzvy pre marketingovú komunikáciu.
Panelová diskusia a príklady z praxe
Súčasná psychológia nakupovania vychádza aj z uspokojovania túžby človeka po pocite šťastia, dosiahnutého z vlastnenia určitého tovaru alebo služby. Marketing je masovo orientovaný na zvyšovanie spotreby práve v mene uspokojenia potrieb a želaní spotrebiteľov. Je teda stále zvyšujúca sa výroba a spotreba tou pravou cestou ku šťastiu, či nie? Ako sa zmení marketingová komunikácia v súvislosti so zmenami správania sa tej časti spotrebiteľov, ktorí sa snažia zosúladiť dobro prírody a sveta, s dosahovaním ekonomických výsledkov firiem a spoločnosti.
- O obchode so šťastím (prednáška)
Vladimír Synek, minister, Ministerstvo šťastia
Panelová diskusia a príklady z praxe
- Vladimír Synek, minister, Ministerstvo šťastia
- Mária Šimonovičová, sortimentná manažérka, dm drogerie markt
- Michaela Thomas, Owner and Design Director, Butterflies & Hurricanes
- Tibor Schätzel, konateľ, TIERRA VERDE
- Matej Šucha, Managing Partner, MINDWORX
* Prezentácia je vyžiadaná organizátorom konferencie.
***********************************************************************************
***********************************************************************************
Organizátor
Generálni partneri
Odborní garanti
Hlavní partneri
Partneri
Mediálni partneri