PROGRAM KONFERENCIE
MPR Forum 2017
Lídri o efektívnej komunikácii
"Každé zbytočné slovo, spôsobuje opak toho, čo malo za cieľ."
Arthur Schopenhauer
Dobré vzťahy sú založené, ďalej sa udržiavajú a rozvíjajú na základe dobrej komunikácie. Preto môžeme hovoriť o konkurenčnej výhode, ak firma zvládne takúto alchýmiu komunikácie so svojimi cieľovými skupinami a správne nakombinuje prvky, ktoré patria do tejto dynamickej oblasti. Nechať sa inšpirovať skúsenosťami lídrov z rôznych odvetví, hľadať odpovede, aké formy komunikácie zvoliť v prostredí, v ktorom narastá počet produktov a značiek, skracuje sa dĺžka životného cyklu produktov, zvyšujú sa nároky zákazníkov na produkt, ktorých je zároveň čoraz ťažšie zaujať a to pri zachovaní všetkých ukazovateľov efektívnosti a právnych aspektov je cieľom MPR Forum 2017.
Moderátor: Slavomír Jurko
9.00 - 10.00 Komunikácia v číslach - trendy a zmeny
Vývoj ekonomiky vyvoláva zmeny na spotrebiteľských trhoch a tým sa mení správanie zákazníkov. Zmena prichádza aj s rastom vzdelanostnej úrovne zákazníkov. Menia ich hodnoty, postoje a snaha o správny výber tovarov a služieb. Pod vplyvom komunikácie sa mení životný štýl a teda aj nákupné správanie spotrebiteľov. Viditeľné zmeny nastali aj vďaka možnostiam digitálnej komunikácie. Využívame tieto možnosti správne a efektívne? Čo o tom hovoria čísla a porovnania?
- Filip Vítek, Headof CRM, mediworx software solutions
- Ľuboš Sabo, projektový konzultant, VISIBILITY
- Ján Miklášik, Executive Director, Mega & loman
10.10 - 11.30 Segmentovaný zákazník a marketing
Prerod charakteru marketingovej komunikácie od masového k individuálnemu je spojený s vývojom trhového prostredia daného priestoru. Spotrebiteľ je viac segmentovaný a chce byť lepšie, podrobnejšie, rýchlejšie informovaný, čo umožňujú stále nové možnosti informačných a komunikačných technológií. S touto presýtenosťou vzniká otázka, ako čeliť problému zvyšovaniu imunity zákazníkov voči reklame a marketingovej komunikácii. Ktoré komunikačné nástroje sú aktuálne najúčinnejšie a osvedčené praxou?
- Tomáš Bezák, vedúci oddelenia komunikácie, LIDL
- Milan Pašmík, Chairman of the Board, McCarter
- Vladimír Janček, marketingový riaditeľ, Slovenský zväz ľadového hokeja
11.30 - 12.00 Prestávka
12.00 - 13.00 Informovaný zákazník a Public relations
Zo všetkých strán sa na nás valia lavíny informácií. Ako v tomto informačnom smogu zaujať pozornosť, vyvolať emócie, zážitky ľudí či podnety na spontánnu komunikáciu medzi spotrebiteľmi? Prečo je dôležité nesklamať zákazníka polopravdami a zahmlievaním? Budovanie vzťahov s rozhodujúcimi záujmovými skupinami je zdrojom jedinečnej konkurenčnej
výhody a práve úprimná komunikácia je základom každého dobrého a pevného vzťahu.
- Martin Gärtner, vedúci úseku reklamy a hovorca, Kaufland Slovenská republika
- Juraj Bóna, Director of Marketing and Product Management for Consumer Segment, Slovak Telekom a T-Mobile CZ
- Emil Huraj, obchodný a marketingový riaditeľ, NAY Elektordom a Electro World
13.00 - 14.00 Obed
14.00 - 15.00 Svet komunikácie a právo
Zo všetkých strán stále silnejšie zaznieva naliehavá potreba správnej komunikácie v súlade s legislatívou a etikou. Táto téma je obzvlášť aktuálna práve pri využívaní komunikácie prostredníctvom sociálnych médií. Ako sa to dá dodržiavať v súčasných podmienkach? Ako právne riešiť komunikáciu prostredníctvom jej nových foriem?
- Peter Štrpka, zakladajúci partner, advokátska kancelária SOUKENÍK – ŠTRPKA
- Lukáš Štefánik, právnik, advokátska kancelária SOUKENÍK – ŠTRPKA
***************************************************************************************
***************************************************************************************
Organizátor
Spoluorganizátori
Generálni partneri
Partneri
Mediálni partneri