INTRACO Special 2019 - Archív 2016

PROGRAM KONFERENCIE

 
INTRACO SPECIAL 2016

Hľadanie nových príležitostí pre obchod

 
"Vedieť sa prispôsobiť, je vždy výhodou v neúprosnom boji džungle a miesto pod slnkom."
 
7:45 - 8:45 Registrácia účastníkov
Moderátor: Roman Bomboš
8:45 - 10:15 Jednotný európsky digitálny trh, očakávania, príležitosti a riziká
Ako uľahčí budovanie jednotného európskeho digitálneho trhu  spotrebiteľom a podnikom prístup k online výrobkom a službám v celej Európe. Splní očakávania spotrebiteľov - ponuky lepších služieb za nižšie ceny a očakávania podnikateľov - pozitívneho vplyvu na ich rast? Ako v ňom bude riešená ochrana spotrebiteľa, životného prostredia a ďalšie dôležité oblasti ? Máme rešpekt a nedôveru pred novými výzvami, alebo sa snažíme dopredu pripraviť na nové príležitosti?

Digitalizovanie ekonomiky a vývoj nových možností pre obchod
 
             
  • Peter Staněk, ekonóm a prognostik, Ekonomický ústav SAV
  • Mário Lelovský, prezident, IT Asociácia Slovenska
  • Dušan Chrenek, vedúci Zastúpenia Európskej komisie na Slovensku
10:15 - 10:30 Vyhlásenie súťaže - MASTERCARD OBCHODNÍK ROKA 2016, MÚZA MERKÚRA 2016
10:30 - 11:00 Prestávka
11:00 - 12:30 E – commerce, nevyhnutnosť prežitia?
Aká budúcnosť čaká e–commerce? Máme sa všetci vrhnúť na budovanie e–shopov, je to nevyhnutnosť prežitia? Zapadá Slovensko do všeobecného rámca, alebo má svoje špecifiká v tejto oblasti? Aký je vývoj v platbách a v poskytovaní služieb pre spotrebiteľa spojený s týmto typom nákupu? Ako sa vyvíja tempo rastu  objemu finančných prostriedkov cez e-commerce a ako sa mení skladba objednávaného tovaru.
 
  • Zuzana Kunertová, Sector Leader Consumer Goods and Retail, GfK
  • Emil Huraj, obchodný a marketingový riaditeľ, NAY Elektrodom
  • Martin Štrba, E – shop Director,  Martinus.sk
  • Michal Sebíň, Generálny riaditeľ, NATUR–PACK 
12:30 - 14:00 Podpora predaja a digitálny marketing
Čo je nové na e – marketingovom nebi? Využívame jeho možnosti  správne a efektívne? Vieme ich naozaj zmerať? Využívanie Big dát je veľká téma, aká je realita aj v súvislosti s vývojom marketingu a sociálnych sietí v rámci Omnichannel nákupného procesu.
 
  • Michal Král, Zakladateľ, Pricemania a Pricemania Academy
  • Júlia Micháleková, Managing Director, VISIBILITY
  • Martin Buriánek, Biznis konzultant, MIBCON
  • Martin Derňar, Riaditeľ Internetového predaja, NAY Elektrodom
14:00 - 15:00 Obed
 15:00 - 16:30 Komunikácia hodnoty a predaj v digitálnom prostredí
Ako sa dostať bližšie k spotrebiteľovi a vytvoriť si s ním pevnejší vzťah aj v digitálnom priestore. Na čo je citlivý spotrebiteľ? Je tým zaklínadlom všemocná cena, image výrobku, či jeho kvalita, alebo úroveň poskytovaných služieb. Ako vnímajú  hodnotu produktu, alebo značky zákazníci v tomto prostredí a ako ju môžeme komunikovať.
 
  • Peter Krišťák, Founding Partner, PRICEWISE
  • Tibor Hodnič, Regional Head of Sales, DHL Parcel Slovensko
  • Radoslav Simon, Generálny riaditeľ, Mercuri International
     
***********************************************************************************

Záštita

  • MH

Generálni partneri

  • COOP
  • Kaufland
  • PMS

Odborní garanti

  • SAEC

Hlavní partneri

  • ST Nicolaus
  • MasterCard
  • SAP
  • GfK

Partneri

  • Natur-Pack

Mediálni partneri

  • education
  • Catmanpeople
  • Harmonia
  • Gastro
  • Obchod
  • Zisk
  • Retailmagazine
  • konferencie
  • TaP
  • Bankovnictvi
  • instore
  • RetailNews