PROGRAM KONFERENCIE
INTRACO SPECIAL 2016
Hľadanie nových príležitostí pre obchod
"Vedieť sa prispôsobiť, je vždy výhodou v neúprosnom boji džungle a miesto pod slnkom."
7:45 - 8:45 Registrácia účastníkov
Moderátor: Roman Bomboš
8:45 - 10:15 Jednotný európsky digitálny trh, očakávania, príležitosti a riziká
Ako uľahčí budovanie jednotného európskeho digitálneho trhu spotrebiteľom a podnikom prístup k online výrobkom a službám v celej Európe. Splní očakávania spotrebiteľov - ponuky lepších služieb za nižšie ceny a očakávania podnikateľov - pozitívneho vplyvu na ich rast? Ako v ňom bude riešená ochrana spotrebiteľa, životného prostredia a ďalšie dôležité oblasti ? Máme rešpekt a nedôveru pred novými výzvami, alebo sa snažíme dopredu pripraviť na nové príležitosti?
Digitalizovanie ekonomiky a vývoj nových možností pre obchod
- Peter Staněk, ekonóm a prognostik, Ekonomický ústav SAV
- Mário Lelovský, prezident, IT Asociácia Slovenska
- Dušan Chrenek, vedúci Zastúpenia Európskej komisie na Slovensku
10:15 - 10:30 Vyhlásenie súťaže - MASTERCARD OBCHODNÍK ROKA 2016, MÚZA MERKÚRA 2016
10:30 - 11:00 Prestávka
11:00 - 12:30 E – commerce, nevyhnutnosť prežitia?
Aká budúcnosť čaká e–commerce? Máme sa všetci vrhnúť na budovanie e–shopov, je to nevyhnutnosť prežitia? Zapadá Slovensko do všeobecného rámca, alebo má svoje špecifiká v tejto oblasti? Aký je vývoj v platbách a v poskytovaní služieb pre spotrebiteľa spojený s týmto typom nákupu? Ako sa vyvíja tempo rastu objemu finančných prostriedkov cez e-commerce a ako sa mení skladba objednávaného tovaru.
- Zuzana Kunertová, Sector Leader Consumer Goods and Retail, GfK
- Emil Huraj, obchodný a marketingový riaditeľ, NAY Elektrodom
- Martin Štrba, E – shop Director, Martinus.sk
- Michal Sebíň, Generálny riaditeľ, NATUR–PACK
12:30 - 14:00 Podpora predaja a digitálny marketing
Čo je nové na e – marketingovom nebi? Využívame jeho možnosti správne a efektívne? Vieme ich naozaj zmerať? Využívanie Big dát je veľká téma, aká je realita aj v súvislosti s vývojom marketingu a sociálnych sietí v rámci Omnichannel nákupného procesu.
- Michal Král, Zakladateľ, Pricemania a Pricemania Academy
- Júlia Micháleková, Managing Director, VISIBILITY
- Martin Buriánek, Biznis konzultant, MIBCON
- Martin Derňar, Riaditeľ Internetového predaja, NAY Elektrodom
14:00 - 15:00 Obed
15:00 - 16:30 Komunikácia hodnoty a predaj v digitálnom prostredí
Ako sa dostať bližšie k spotrebiteľovi a vytvoriť si s ním pevnejší vzťah aj v digitálnom priestore. Na čo je citlivý spotrebiteľ? Je tým zaklínadlom všemocná cena, image výrobku, či jeho kvalita, alebo úroveň poskytovaných služieb. Ako vnímajú hodnotu produktu, alebo značky zákazníci v tomto prostredí a ako ju môžeme komunikovať.
- Peter Krišťák, Founding Partner, PRICEWISE
- Tibor Hodnič, Regional Head of Sales, DHL Parcel Slovensko
- Radoslav Simon, Generálny riaditeľ, Mercuri International
***********************************************************************************
Záštita
Generálni partneri
Odborní garanti
Hlavní partneri
Partneri
Mediálni partneri