XIII. ročník medzinárodnej konferencie
INTRACO Slovak Retail Summit 2009 bol zameraný na obchod a marketing a už tradične sa konal koncom apríla. Je to konferencia, ktorá analyzuje stav a trendy v tejto oblasti nielen na slovenskom trhu, ale aj v okolitých krajinách. Dvojdňová konferencia INTRACO Slovak Retail Summit sa stala tradičným špičkovým podujatím pre rýchloobrátkový trh, každoročne vo svojom programe ponúka široké spektrum informácii z oblasti retailu.
Oslovení odborníci nielen predniesli referáty, ale boli pripravení aj diskutovať o svojich skúsenostiach. INCOMA Slovakia si pri organizovaní týchto prestížnych podujatí kladie za cieľ okrem výmeny informácií a skúseností aj vytvorenie spoločenského prostredia pre nadväzovanie nových či prehĺbenie už existujúcich kontaktov medzi účastníkmi a aj týmto prispieť k rozvoju kongresového a konferenčného ruchu na Slovensku.
SLOVAK RETAIL SUMMIT 2009
termín konania: 20. - 21.4. 2009
miesto konania: hotel Holliday Inn, Bratislava
Hlavné témy XIII. ročníka:
- Obchod a ekonomika priamom prenose!
- Neviditeľná ruka trhu a regulačná štátu - pôjdu ruka v ruke?
- Aké nástroje použije štát na dosiahnutie cieľov hospodárskej politiky a aký dopad to bude mať na maloobchod?
- Ako sa prejaví ekonomická recesia v maloobchode a aké sú podľa lídrov TOP spoločností možnosti a východiská z nej
20. 4. 2009
8.00 - 8.50 Registrácia účastníkov
Moderátor: Roman Bomboš
9.00 Privítanie
- Bohumila Tauchmannová - riaditeľka INCOMA Slovakia, členka predstavenstva ZOCR SR
Otvorenie konferencie a príhovory:
- Ľubomír Jahnátek, minister, Ministerstvo hospodárstva SR
- Vladimír Palša, štátny tajomník, Ministerstvo pôdohospodárstva SR
- Nadežda Machútová, ústredná riaditeľka, SOI
- Peter Mihók, predseda, SOPK
- Andrea Elschek - Matisová, vedúca zastúpenia Európskej komisie v SR
Moderátor: Tomáš Korkoš, Philip Morris Slovakia
9.30 - 11.30 Diskusné fórum: Pohľady na vývoj makroekonomiky SR v európskom kontexte
Dobrá vec sa podarila - Slovensko má Euro!
- František Ťapuš, viceprezident, Zväz obchodu a cestovného ruchu SR
- Christian GHYMERS, poradca pre informácie a komunikáciu
Generálne riaditeľstvo Európskej komisie pre hospodárstvo a financie
- Senator Feargal Quinn, prezident, EuroCommerce
- Vladimír Tvaroška, člen, Rada pre hospodársku krízu
- Zdenko Štefanides, hlavný ekonóm, VÚB
- Richard Sulík, ekonóm
11.30 - 12.00 Prestávka na kávu a občerstvenie
Moderátor: Roman Bomboš
12.00 - 13.30 Potenciál maloobchodu pod vplyvom svetovej hospodárskej krízy
- Gabriel Csollár, predseda predstavenstva, COOP Jednota Slovensko
- Peter Varmuža, prevádzkový riaditeľ, Tesco Stores SR
- Peter Zálešák, CEO, NAY Elektrodom
- Tom McDaniel, CEE, KPMG in Central and Eastern Europe
- Martin Mravec, Managing Director, GfK Slovakia
13.30 - 14.30 Pracovný obed
14.30 - 16.00 Diskusia na tému: Potenciál maloobchodu pod vplyvom svetovej hospodárskej krízy a účastníkmi prvej časti bloku
18.00 - 24.00 GALAVEČER
Miesto konania:
Cafe Reduta, Bratislava
Udeľovanie ocenenia ZOCR SR -
MERKÚROV RAD
Spoločenský program, Raut
21. 4. 2009
Budúcnosť a trendy obchodu Aký bude mať vplyv ekonomické ochladenie na:
- rozvoj jednotlivých obchodných formátov a investičnú politiku obchodu
- trendy dopytu
- vzťah ceny verzus kvalita u zákazníka, polarizáciu záujmu o značkový, alebo diskontný tovar
- uplatnenie nových technológií a marketingových produktov rozvíjajúcich vzťahy so zákazníkmi
- budovanie vzťahov s dodávateľmi
- trh práce v obchode a rozvoj ľudského kapitálu
- hospodárenie a strategické rozhodovanie ohľadom energií v odvetví obchodu
Moderátor: Peter Filo, Obchodná fakulta EU Bratislava
9.00 - 11.00 Budúcnosť a trendy obchodu - I. časť bloku
- Ako sa zmení správanie nakupujúcich pod tlakom krízy? Trendy a modely - Zdeněk Skála, Retail Research Manager, INCOMA Research
- "Šetriť, nech to stojí čokoľvek?" - Šetriť dnes na nesprávnom mieste znamená zatvoriť si dvere do budúcnosti - Milan Hán, CEO, SAP Slovensko
- Aký bude mať vplyv ekonomické ochladenie na rozvoj jednotlivých obchodných formátov a investičnú politiku obchodu - Ľubomír Haťapka, riaditeľ pre rozvoj, Carrefour Retail Value Stores
- Obchod v prihraničných regiónoch SR - nákupná turistika a jej dôsledky - Tadeusz Frackowiak, predseda predstavenstva, CBA SK
- Marketingové produkty ako nástroj upevnenia vzťahov so zákazníkmi - Ivo Řehák, riaditeľ marketingu, Baumax ČR/SR
- Dodávateľ roku - Jozef Hovořák, Business Development Manager, VITANA
- Vyhodnotenie prieskumu: Ako vidí maloobchod v čase krízy odborná verejmosť? - Martin Mravec, Managing Director, GfK Slovakia
11.00 - 11.30 Prestávka na kávu a občerstvenie
11.30 - 13.30 Budúcnosť a trendy obchodu - II. časť bloku
Schladila vás kríza? Efektívne IT vás zahreje
- Jaroslav Klein, generálny riaditeľ, Kaso Technologies
- Michal Fišer, obchodný riaditeľ, KODYS Slovensko
Operatívny leasing: Sloboda a mobilita pre Vaše efektívne podnikanie
- Gregor Bilik, výkonný riaditeľ, ARVAL SLOVAKIA
Vývoj na trhu s elektrinou v období hospodárskej krízy
- Peter Procházka, vedúci Key Account Manager, ZSE Energia
Svet podľa predajne a produktu
- Eduard Radimák, CEO, PERGAM/DEFINITELY
Európske štrukturálne fondy - máme šancu ich využiť?
- Martina Bláhová, senior konzultant, DRING Consulting
12.30 Ukončenie konferencie a pracovný obed
Organizátor
Záštita
Spoluorganizátori
Gold partner
Generálni partneri
Hlavní partneri
Partneri
Mediálni partneri