Slovak Retail Summit 2019 - Archív 2009

XIII. ročník medzinárodnej konferencie INTRACO Slovak Retail Summit 2009 bol zameraný na obchod a marketing a už tradične sa konal koncom apríla. Je to konferencia, ktorá analyzuje stav a trendy v tejto oblasti nielen na slovenskom trhu, ale aj v okolitých krajinách. Dvojdňová konferencia INTRACO Slovak Retail Summit sa stala tradičným špičkovým podujatím pre rýchloobrátkový trh, každoročne vo svojom programe ponúka široké spektrum informácii z oblasti retailu.

Oslovení odborníci nielen predniesli referáty, ale boli pripravení aj diskutovať o svojich skúsenostiach. INCOMA Slovakia si pri organizovaní týchto prestížnych podujatí kladie za cieľ okrem výmeny informácií a skúseností aj vytvorenie spoločenského prostredia pre nadväzovanie nových či prehĺbenie už existujúcich kontaktov medzi účastníkmi a aj týmto prispieť k rozvoju kongresového a konferenčného ruchu na Slovensku.

SLOVAK RETAIL SUMMIT 2009

termín konania: 20. - 21.4. 2009
miesto konania: hotel Holliday Inn, Bratislava

Hlavné témy XIII. ročníka:
  • Obchod a ekonomika priamom prenose!
  • Neviditeľná ruka trhu a regulačná štátu - pôjdu ruka v ruke?
  • Aké nástroje použije štát na dosiahnutie cieľov hospodárskej politiky a aký dopad to bude mať na maloobchod?
  • Ako sa prejaví ekonomická recesia v maloobchode a aké sú podľa lídrov TOP spoločností možnosti a východiská z nej

20. 4. 2009

8.00 - 8.50 Registrácia účastníkov
Moderátor: Roman Bomboš
9.00 Privítanie
  • Bohumila Tauchmannová - riaditeľka INCOMA Slovakia, členka predstavenstva ZOCR SR  
Otvorenie konferencie a príhovory:  
  • Ľubomír Jahnátek, minister, Ministerstvo hospodárstva SR
  • Vladimír Palša, štátny tajomník, Ministerstvo pôdohospodárstva SR
  • Nadežda Machútová, ústredná riaditeľka, SOI
  • Peter Mihók, predseda, SOPK
  • Andrea Elschek - Matisová, vedúca zastúpenia Európskej komisie v SR  
Moderátor: Tomáš Korkoš, Philip Morris Slovakia
9.30 - 11.30 Diskusné fórum: Pohľady na vývoj makroekonomiky SR v európskom kontexte
Dobrá vec sa podarila - Slovensko má Euro!  
  • František Ťapuš, viceprezident, Zväz obchodu a cestovného ruchu SR
  • Christian GHYMERS, poradca pre informácie a komunikáciu
Generálne riaditeľstvo Európskej komisie pre hospodárstvo a financie
  • Senator Feargal Quinn, prezident, EuroCommerce
  • Vladimír Tvaroška, člen, Rada pre hospodársku krízu
  • Zdenko Štefanides, hlavný ekonóm, VÚB
  • Richard Sulík, ekonóm
11.30 - 12.00 Prestávka na kávu a občerstvenie
Moderátor: Roman Bomboš
12.00 - 13.30 Potenciál maloobchodu pod vplyvom svetovej hospodárskej krízy
  • Gabriel Csollár, predseda predstavenstva, COOP Jednota Slovensko   
  • Peter Varmuža, prevádzkový riaditeľ, Tesco Stores SR   
  • Peter Zálešák, CEO, NAY Elektrodom   
  • Tom McDaniel, CEE, KPMG in Central and Eastern Europe   
  • Martin Mravec, Managing Director, GfK Slovakia 
13.30 - 14.30 Pracovný obed
14.30 - 16.00 Diskusia na tému: Potenciál maloobchodu pod vplyvom svetovej hospodárskej krízy a účastníkmi prvej časti bloku 
18.00 - 24.00 GALAVEČER
Miesto konania: Cafe Reduta, Bratislava
Udeľovanie ocenenia ZOCR SR - MERKÚROV RAD
Spoločenský program, Raut   

21. 4. 2009

Budúcnosť a trendy obchodu Aký bude mať vplyv ekonomické ochladenie na:
  • rozvoj jednotlivých obchodných formátov a investičnú politiku obchodu
  • trendy dopytu
  • vzťah ceny verzus kvalita u zákazníka, polarizáciu záujmu o značkový, alebo diskontný tovar
  • uplatnenie nových technológií a marketingových produktov rozvíjajúcich vzťahy so zákazníkmi
  • budovanie vzťahov s dodávateľmi
  • trh práce v obchode a rozvoj ľudského kapitálu
  • hospodárenie a strategické rozhodovanie ohľadom energií v odvetví obchodu 
Moderátor: Peter Filo, Obchodná fakulta EU Bratislava 
9.00 - 11.00 Budúcnosť a trendy obchodu - I. časť bloku
  • Ako sa zmení správanie nakupujúcich pod tlakom krízy? Trendy a modely - Zdeněk Skála, Retail Research Manager, INCOMA Research
  • "Šetriť, nech to stojí čokoľvek?" - Šetriť dnes na nesprávnom mieste znamená zatvoriť si dvere do budúcnosti - Milan Hán, CEO, SAP Slovensko
  • Aký bude mať vplyv ekonomické ochladenie na rozvoj jednotlivých obchodných formátov a investičnú politiku obchodu - Ľubomír Haťapka, riaditeľ pre rozvoj, Carrefour Retail Value Stores
  • Obchod v prihraničných regiónoch SR - nákupná turistika a jej dôsledky - Tadeusz Frackowiak, predseda predstavenstva, CBA SK
  • Marketingové produkty ako nástroj upevnenia vzťahov so zákazníkmi - Ivo Řehák, riaditeľ marketingu, Baumax ČR/SR
  • Dodávateľ roku - Jozef Hovořák, Business Development Manager, VITANA
  • Vyhodnotenie prieskumu: Ako vidí maloobchod v čase krízy odborná verejmosť? - Martin Mravec, Managing Director, GfK Slovakia
11.00 - 11.30 Prestávka na kávu a občerstvenie
11.30 - 13.30 Budúcnosť a trendy obchodu - II. časť bloku
Schladila vás kríza? Efektívne IT vás zahreje
  • Jaroslav Klein, generálny riaditeľ, Kaso Technologies
  • Michal Fišer, obchodný riaditeľ, KODYS Slovensko
Operatívny leasing: Sloboda a mobilita pre Vaše efektívne podnikanie
  • Gregor Bilik, výkonný riaditeľ, ARVAL SLOVAKIA
Vývoj na trhu s elektrinou v období hospodárskej krízy
  • Peter Procházka, vedúci Key Account Manager, ZSE Energia
Svet podľa predajne a produktu
  • Eduard Radimák, CEO, PERGAM/DEFINITELY
Európske štrukturálne fondy - máme šancu ich využiť?
  • Martina Bláhová, senior konzultant, DRING Consulting 
12.30 Ukončenie konferencie a pracovný obed

Organizátor

  • Incoma

Záštita

  • Ministerstvo hospodárstva SR

Spoluorganizátori

  • ZOCR SR
  • PKS
  • OF

Gold partner

  • PMS

Generálni partneri

  • COOP Jednota Slovensko

Hlavní partneri

  • ML
  • KASO
  • KON-RAD
  • Qex
  • SAP

Partneri

  • Arval
  • KPMG SLOVENSKO
  • NATUR - PACK
  • NAY Elektrodom
  • Mecom Group
  • BOP
  • Danubia Snack

Mediálni partneri

  • tyzden
  • Slov. vyber
  • Gastro
  • Moderni obchod
  • Svet baleni
  • Euroreport
  • IT system
  • education
  • konferencie
  • hotely