9. ročník medzinárodnej konferencie
INTRACO Slovak Retail Summit 2005 zameraný na obchod a marketing sa už tradične konal koncom apríla. Bola to konferencia, ktorá analyzovala stav a trendy v tejto oblasti nielen na slovenskom trhu, ale aj v okolitých krajinách. Dvojdňová konferencia INTRACO Slovak Retail Summit sa stala tradičným špičkovým podujatím pre rýchloobrátkový trh, každoročne vo svojom programe ponúka široké spektrum informácii z oblasti retailu.
Konferencia INTRACO Slovak Retail Summit 2005 bola venovaná hlavným témam:
- Slovensko v integrovanej Európe
- Obchod a jeho zákazníci
- Faktory efektívneho rozvoja trhu
Diskusné fórum bolo zamerané na tému
Zákon o ochrane spotrebiteľa a Liberalizácia versus centralizácia, ktoré sa stalo už neoddeliteľnou a žiadanou súčasťou INTRACA a vzájomná diskusia odborníkov bola impulzom pozitívnych zmien podnikateľského prostredia SR.
Na záver tohto dvojdňového podujatia boli už tradične zaradené dva
workshopy:
- Franchising a iné formy kooprerácie
- Technologický rozvoj obchodu
kde ste mali možnosť zapojiť sa aj Vy do odbornej diskusie a vyjadriť svoj názor a skúsenosti na danú tému.
Oslovení odborníci nielen predniesli referáty, ale boli pripravení aj diskutovať o svojich skúsenostiach. INCOMA Slovakia si pri organizovaní týchto prestížnych podujatí kladie za cieľ okrem výmeny informácií a skúseností aj vytvorenie spoločenského prostredia pre nadväzovanie nových či prehĺbenie už existujúcich kontaktov medzi účastníkmi a aj týmto prispieť k rozvoju kongresového a konferenčného ruchu na Slovensku.
SLOVAK RETAIL SUMMIT 2005
termín konania:
26. - 27.4.2005
miesto konania:
Hotel Holiday Inn Bratislava
26.4.2005
8.30 - 9.30 Registrácia účastníkov konferencie
A. Slovensko v integrovanej Európe
moderátor: Bohumila Tauchmanová, INCOMA Slovakia
9.30 - 9.40 Otvorenie a príhovor ministra hospodárstva SR
- Pavol Rusko, minister hospodárstva SR
9.40 - 9.55 Lisabonská stratégia z pohľadu Slovenska v nadväznosti na pripravované jarné zasadnutie Európskej rady
- poslanec Národnej Rady SR, člen Výboru NR SR pre európske záležitosti
9.55 - 10.10 Obchod, jeho miesto a budúcnosť v národnom hospodárstve SR
- Peter Mihók, predseda Slovenskej obchodnej a priemyselnej komory SR
10.10 - 10.30 Obchod a cestovný ruch v kontexte vstupu Slovenska do Európskej Únie
- Pavol Konštiak, prezident ZOCR SR
10.30 - 10.55 Podmienky hospodárskej súťaže v európskych rozmeroch
- Adrián Ďurček, predseda sekcie obchodu SOPK
10.55 - 11.10 Význam lobbingu a spolupráce s Európskou komisiou. Postup a možnosti EuroCommercu v spolupráci s národnými zväzmi pri ovplyvňovaní tvorby legislatívy na úrovni EU
- Mário Müller, Manager Public Affairs&Communications, EuroCommerce
11.10 - 11.30 Prestávka
B. Obchod a jeho zákazníci
moderátor: Gabriel Točka, TESCO STORES SR
11.30 - 11.50 Od nápadu cez realizáciu k úspešným výsledkom obchodného partnerstva
- Miroslava Remenárová, Corporate Affairs Manager, Philip Morris Slovakia s.r.o.
11.50 - 12.10 Kooperácia medzi výrobou a obchodom - efektívnejšia komunikácia so spotrebiteľom
- Peter Švec, predseda predstavenstva SZZV
- PR Manager, Heineken Slovensko, a.s.
12.10 - 13.00 Obed
13.30 - 13.50 Technológia budúcnosti s revolučným dopadom na marketing. Elektronický produktový kód a globálna dátová synchronizácia
- Miroslav Štaffen, riaditeľ, GS1 Slovakia
13.50 - 14.10 Trendy obchodu v nepotravinových kategóriách
- Pavel Sláma, výkonný riaditeľ, DATART INTERNATIONAL, a.s.
- Robert Stránský, Director Retail and Technology, GfK Praha
14.10 - 14.40 Prestávka
14.40 - 16.30 C. DISKUSNÉ FÓRUM: Zákon o ochrane spotrebiteľa
moderátor: Dušan Pleško, výkonný riaditeľ, SZZV
- Liberalizácia versus regulácia.
moderátor: Ľubomír Drahovský, Moderní obchod
18.00 SPOLOČENSKÝ VEČER
spoločenský večer v Hradnej vinárni bratislavského hradu.
Pre účastníkov konferencie je zabezpečená kyvadlová doprava hotel Holiday Inn - Hradná vináreň a späť podľa nasledovného harmonogramu:
- odchod mikrobusu z parkoviska hotela Holiday Inn: cca 17.15 , 17.25, 17.35 hod
- odchod mikrobusu z hradnej vinárne do hotela Holiday Inn: cca 22.00, 22.30 hod
Odchody mikrobusov budú prispôsobené časovému programu konferencie, o ktorých Vás bude informovať moderátor diskusného fóra a hostesky v informačnom centre.
27.4.2005
D. Faktory efektívneho rozvoja trhu
moderátor: Martin Dokoupil, INCOMA Consult
10.00 - 10.20 Ľudský hlas - revolúcia v riadení logistických distribučných skladov? Súčasné európske trendy v logistike
- Peter Böhm, vedúci oddelenia Pre-Sales, U&SLUNO a.s.
- Catherine Buzaré, International Sales Director, Aldata Solution S.A. France
10.20 - 10.40 Logistika v novej Európe. Efektívne riadenia obehu tovaru na maloobchodnom trhu a nové technológie podporujúce Supply Chain Management
- Twan Steenweg, Business Development Director, Contract logistics-Eastern Europe, EXEL
10.40 - 11.00 Prestávka
11.00 - 11.20 Ako prežiť na trhu vedľa diskontu a hypermarketov
- Jaroslav Barták, generálny riaditeľ, Rossmann CZ
11.20 - 11.40 Obchod a jeho dodávatelia. Trendy a úloha privátnych značiek
- Javier Perez de Leza, generálny riaditeľ
- Makro Cash&Carry ČR s.r.o./Metro Cash&Carry SR
11.40 - 12.00 Trendy marketingu na obchodnom trhu. Dá sa uniknúť z cenovej pasce?
- Tomáš Krásny, Business Development Manager, Central&Eastern Europe FESSEL-GfK Wien
12.00 - 12.30 Prestávka
12.30 - 13.30 WORKSHOPY
A. Franchising a iné formy kooperácie
moderátor: Antónia Štensová, Ekonomická Univerzita OF
- Tadeusz Frackowiak, CBA SK
- Aleš Tulpa, Česká franchisingová associácia
- Dušan Spusta, Samoška, a.s., člen skupiny Rema 1000
- František Imrecze, EuroTel Bratislava
B. Technologický rozvoj obchodu
moderátor: Jozef Hubel, Slovenský rozhlas
- Ladislav Janco, GS1 Slovakia
- Malcom Bowden, GXS
- Peter Mravčák, SAP Slovensko
13.30 Obed
Organizátor
Spoluorganizátori
Generálni partneri
Hlavní partneri
Partneri
Mediálni partneri