Hospitality & Tourism Summit 2018 - Archív 2017

Hospitality & Tourism Summit 2017
25.1.2017, Technopol Servis, Bratislava


Spoločnosť INCOMA Slovakia v spolupráci s Poradcom podnikateľa sa rozhodli opäť pokračovať v tradícii konferencie Hospitality&Tourism Summit, ktorá  je zameraná na cestovný ruch, hotelový a gastronomický trh. Toto odborné podujatie nadväzuje na úspešné ročníky konferencie Slovak Horeca Summit a Via Milenium organizované od roku 2000, ako stretnutia top manažmentu gastronomického a hotelového trhu, manažmentu cestovných kancelárii, hotelových, ubytovacích a stravovacích zariadení, zástupcov dodávateľov a poskytovateľov služieb pre tento trh.
 
AKO BYŤ ÚSPEŠNÝ
  
Moderátor: Justin Topoľský 
7:45 - 8:30 Registrácia účastníkov         
8:30 - 10:00 Slovensko ako zážitková a kulinárska destinácia?                                                   
Základným kameňom cestovného ruchu je destinácia. Či už sú to hory, more, mestá, pamiatky, príroda, kultúra, alebo aj kuchyňa a poskytnutie ojedinelých zážitkov. Aké aktivity vyvíjame, aby prilákali domácich a zahraničných turistov a vybrali si práve tú našu Slovenskú destináciu?Stále sa nevieme spojiť a dosiahnuť spoločný úspech, alebo už svitá na lepšie časy?
 
  • Mária Boťanská, Managing Director, Brand Management
  • Patrik Daněk, riaditeľ, X -  bionic sphere
  • Rastislav Brenčič, Founder and CEO, 26 House
  • Branislav Zacharides, riaditeľ, Rozvojová agentúra žilinského samosprávneho kraja
10:00 - 11:30 Ako si získať a udržať zákazníkov
Inými slovami, ako si zvýšiť svoj obrat a zisk. Každé podnikanie potrebuje určité nástroje, ktorými si zabezpečí úspech. Aké nástroje sa osvedčili a fungujú v odvetví turizmu a gastronómie. Je ním interaktívny marketing? Alebo je to funkčný marketing destinácie a jeho prepojenia na regionálnych poskytovateľov služieb, ktorého kľúčom je spolupráca? Na ceste za úspechom a  spokojného zákazníka netreba zabúdať ani na inteligentné softvérové riešenia a ich inovácie.
 
  • Martin Novota, General Manager, Absolutum Boutique Hotel, Praha
  • Róbert Slovák, CEO, Respect APP
  • Jan Svoboda, Head of Hospitality, Leisure and Media Projects, WORLD CAPITAL VENTURES CYPRUS Member of the SYNOT GROUP
  • Július Kolocsányi, Key Account Manager, Team HORECA, Asseco Solutions
  • Irena Chrapanová, riaditeľka, cestovná kancelária LIBER
11:30 - 12:00 Prestávka
12:00 - 13:00 Ako si získať a udržať zamestnancov
Ako preťať „gordický uzol“ vysokej fluktuácie v oblasti služieb cestovného ruchu v našich končinách? Existujena tento chronický stav účinná medecína, ktorámôže fungovať aj na Slovensku? Umenie nájsť a udržať si kvalitný personál je zásadným krokom kúspechupodnikania v tejto oblasti. Čo je potrebné zmeniť zo strany zamestnávateľa, zamestnanca, ale aj štátu.
 
  • Rozwitha Bieber, generálna riaditeľka, hotel DoubleTree by Hilton, Bratislava
  • Peter Škoda, People Training Manager, Grand Hotel Kempinski, Vysoké Tatry
  • Helena Hrnčiarová, zástupkyňa riaditeľa, Stredná odborná škola hotelových služieb a obchodu, Zvolen
13:00 - 14:00 Ako predchádzať krízovej komunikácii a ako ju riešiť
Ideálny stav po ktorom snáď všetci túžia, je mať spokojných zákazníkov. Realita má však od ideálu niekedy veľmi ďaleko. Je dôležité vedieť si postaviť a osvojiť postupy predchádzania krízovej komunikácie s klientom.Takisto zabezpečiť procesy riadenia v súlade s legislatívou a etikou tak, aby zákazníknemal dôvod byť nespokojný. Nemenej dôležité je naučiť sa úspešne riešiť vzniknuté problémy k spokojnosti obidvoch strán.
 
  • Monika Jurčová, vedúca katedry, Právnická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave
  • Michal Naď, obchodný a marketingový riaditeľ, Grand Hotel River Park, Bratislava
  • Tomáš Sokol, Client Service Director, ecake
14:00 Obed
**********************************************************

Organizátor

  • Incoma

Spoluorganizátori

  • Poradca podnikatela
  • Profi vzdelavanie

Partneri

  • 26 house
  • Asseco

Mediálni partneri

  • Hotelovo
  • Zisk
  • Instore
  • Harmonia
  • education
  • obchod
  • Linia
  • Gastro
  • Parlamentné listy