Slovak Retail Summit 2019 - Archív 2011

XV. ročník medzinárodnej konferencie Slovak Retail Summit 2011 bol zameraný na obchod a marketing a už tradične sa konal v mesiaci apríl. Je to konferencia, ktorá analyzuje stav a trendy v tejto oblasti nielen na slovenskom trhu, ale aj v okolitých krajinách. Dvojdňová konferencia Slovak Retail Summit sa stala tradičným špičkovým podujatím pre rýchloobrátkový trh, každoročne vo svojom programe ponúka široké spektrum informácii z oblasti retailu.

Oslovení odborníci nielen predniesli referáty, ale boli pripravení aj diskutovať o svojich skúsenostiach. INCOMA Slovakia si pri organizovaní týchto prestížnych podujatí kladie za cieľ okrem výmeny informácií a skúseností aj vytvorenie spoločenského prostredia pre nadväzovanie nových či prehĺbenie už existujúcich kontaktov medzi účastníkmi a aj týmto prispieť k rozvoju kongresového a konferenčného ruchu na Slovensku.

SLOVAK RETAIL SUMMIT 2011

termín konania: 19. - 20.4. 2011
miesto konania: hotel Gate One, Bratislava

19. 4. 2011

8.00 - 8.50 Registrácia účastníkov
Moderátor: Roman Bomboš  
9.00 Privítanie
  • Bohumila Tauchmannová, Managing Partner, INCOMA Slovakia, členka predstavenstva Zväzu obchodu a cestzovného ruchu SR
Otvorenie konferencie a príhovory:
  • Pavol Konštiak, prezident, Zväz obchodu a cestovného ruchu Slovenskej republiky
  • Richard Sulík, predseda, Národná rada Slovenskej republiky
  • Peter Mihók, predseda, Slovenská obchodná a priemyselná komora  
10.00 - 12.00 Diskusné fórum
  • Úspech predurčuje schopnosť spolupráce! Ako ďalej v budovaní vzťahov?  - Zmeny, ktoré so sebou priniesla kríza a ich riešenia. Čo môže pre to urobiť štát, obchod, cestovný ruch a dodávateľ? Aký to môže mať prínos pre oživenie trhu?  
Účastníci diskusného fóra:  
  • Richard Sulík, predseda, Národná rada Slovenskej republiky
  • Martin Chren, poradca ministra, Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky
  • Zsolt Simon, minister, Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
  • Gabriel Csollár, predseda predstavenstva, COOP Jednota Slovensko
  • John Christie, generálny riaditeľ, Tesco Stores SR
  • Jaroslaw Szczypka, generálny riaditeľ, Billa ČR a SR
  • Jaroslav Kurčík, člen predstavenstva, AGROFERT Holding  
12.00 - 12.30 Pracovný obed
12.15 - 13.00 TLAČOVÁ KONFERENCIA 
12.30 - 14.30 Diskusné fórum: OBCHOD A TRHOVÝ DOZOR
  • Nadežda Machútová, ústredná riaditeľka, Slovenská obchodná inšpekcia
  • Gabriel Šimko, hlavný hygienik SR, Úrad verejného zdravotníctva Slovenskej republiky
  • Jozef Bíreš, ústredný riaditeľ, Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky  
14.30 - 16.00 Obchod a možnosti oživenia trhu, nové vízie pre maloobchod
  • Lepšie alebo horšie časy? Ako to dnes vidí spotrebiteľ? - Martin Mravec, Managing Director, GfK Slovakia
  • Budúcnosť retailu - Marian Timoracký, Managing Partner, United Consultants
  • D1 Outlet - príležitosť pre nový typ spotrebiteľského správania - Susanne Solterer, Director Business Development, D1 Outlet Bratislava
  • Vývoj a trendy v „dairy" kategórii - Lukáš Hradečný, Head of Trade Marketing CZ/SK, Danone  
18.30 - 24.00 GALAVEĆER
Miesto konania: Reštaurácia HRAD (na bratislavskom hrade)
Spoločenský program a odovzdávanie ocenení - MERKÚROV RÁD a Múza Merkúra  

20. 4. 2011

Moderátor: Ľubomír Drahovský, analytik agentúry Terno  
9.00 - 11.00 Marketing moderného maloobchodu
  • Očakávanie firiem v tomto roku, Vyhodnotenie prieskumu GfK Slovakia realizovaného počas 1. dňa konferencie - Martin Mravec, Managing Director, GfK Slovakia
  • Vplyv značkových výrobkov na vývoj trhu - Zdeněk Kvinta, marketingový riaditeľ SR/ČR, Dr.Oetker
  • Fenomén vlastných značiek maloobchodníkov - Ladislav Zdút, Managing Director, JANDL, marketing a reklama
  • Shopper Marketing - Martin Duka, Client Service Director, OgilvyAction
  • Retail nemusí byť nuda
    Ján Miklášik,
    Executive Director, Mega & Loman
    Richard Szabó,
    konateľ, A-SMS
    Roman Neuschl,
    riaditeľ úseku analýz, marketingu a PR, TV JOJ  
11.00 - 11.30 Prestávka na kávu a občerstvenie
Moderátor: Peter Filo, Obchodná fakulta EU Bratislava  
11.30 - 13.30 Budúcnosť a trendy v maloobchode
  • Obchod a ľudské zdroje - František Ťapuš, I. viceprezident, Zväz obchodu a cestovného ruchu Slovenskej republiky
  • Politika spoločenskej zodpovednosti. Ako to robíme my v Tescu? - Michal Dyttert, oddelenie vonkajších vzťahov, Tesco Stores SR
  • Potravinárske chladenie v modernom maloobchode - inovácie, trendy a životné prostredie - Marek Jahoda, riaditeľ spoločnosti CZ&SK, Carrier Commercial Refrigeration CZ&SK
  • Budúcnosť tankového piva na Slovensku - Andrew Highcock, Managing Director, Pivovary Topvar
  • Lokálny hráč verzus priama a nepriama konkurencia - Veronika Hrabačková, marketingová riaditeľka, Bepon  
13.30 Ukončenie konferencie a pracovný obed
Konferencia bola simultánne tlmočená

Organizátor

  • Incoma

Záštita

  • Ministerstvo hospodárstva SR

Spoluorganizátori

  • ZOCR SR
  • PKS
  • OF
  • SZZV

Gold partner

  • PMS

Generálni partneri

  • COOP Jednota Slovensko
  • ST.Nicolaus
  • tesco
  • Billa

Hlavní partneri

  • ml

Mediálni partneri

  • KON-RAD

Hlavní partneri

  • NATUR - PACK
  • Carrier
  • Qex
  • Hyza
  • Penam

Partneri

  • CBA SK
  • NOVOFRUCT SK
  • NAY Elektrodom
  • Krásno Slovakia

Mediálni partneri

  • obchod
  • Euroreport
  • education
  • IT system
  • Gastro
  • Moderni obchod