Konferencia
INTRACO Special 2012 bola špecializovaná konferencia, ktorá sa zaoberala vybranými témami rozvoja obchodu a marketingu v strednej Európe s dôrazom na Slovensko, perspektívami maloobchodných trhov a stratégiami obchodných a výrobných firiem.
Európsky deň obchodu, ktorého význam je v približovaní a uvedomovaní si spojitosti obchodu, výroby a spotrebiteľa v spolupráci so štátnou správou a kontrolnými orgánmi sa stal rovnocennou súčasťou konferencie INTRACO Special, nakoľko obidve podujatia sledujú spoločný cieľ.
INTRACO SPECIAL 2012
KVALITA - ZODPOVEDNOSŤ NÁS VŠETKÝCH
8.15 - 9.00 Registrácia účastníkov
Moderátor: Roman Bomboš
9.00 OTVORENIE KONFERENCIE A PRÍHOVORY POZVANÝCH HOSTÍ
- Bohumila Tauchmannová, Managing Partner, INCOMA Slovakia
- Pavol Konštiak, prezident, Zväz obchodu a cestovného ruchu SR
- Dušan Petrík, štátny tajomník, Ministerstvo hospodárstva SR
- Odovzdávanie ocenení ZOCR SR za prínos pre rozvoj obchodu a cestovného ruchu SR
- Vyhlásenie 3. ročníka súťaže kreativity v obchode Múza Merkúra 10:00-12:00
10.00 - 12.00 DISKUSNÉ FÓRUM: RENOMÉN DOBY
- Vplyv nákupného správanie spotrebiteľa na vybrané makroekonomické ukazovatele
Miroslav Gavura, vedúci Oddelenia prognóz, modelov a analýz medzinárodnej ekonomiky, Národná banka Slovenska
- Na pulze dňa
Martin Mravec, Managing Director, GfK SK/CZ
Témy diskusného fóra:
- Označovanie slovenských výrobkov ako fenomén doby
- Podiel slovenských potravín obchod verzus HoReCa
- Potravinové kauzy a nástroje na ich zamedzenie
Pozvaní účastníci:
- Pavol Konštiak, prezident, Zväz obchodu a cestovného ruchu SR
- Imrich Csiba, riaditeľ Odboru ochrany spotrebiteľa a vnútorného trhu, Ministerstvo hospodárstva SR
- Štefan Adam, štátny tajomník, Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR
- Ján Bilinský, vrchný riaditeľ sekcie obchodu, COOP Jednota Slovensko
- Katarína Fašiangová, Quality Manager, AHOLD Retail Slovakia
- Daniel Poturnay, prezident, Potravinárska komora Slovenska
- Bohumír Sabo, riaditeľ, Slovenský zväz pekárov, cukrárov a cestovinárov
- Ján Horváth, obchodný riaditeľ, Slovenské pramene a žriedla
12.00 - 12.30 Prestávka
12.30 - 13.30 MENŠIE NÁKLADY NA USPOKOJENIE RASTÚCICH POTRIEB ZÁKAZNÍKA. FIKCIA ALEBO REALITA?
Prínosy spolupráce na princípoch ECR pre účastníkov trhu
- Tomáš Martoch, koordinátor, Česko-Slovenskej ECR Iniciativy PROJEKT VITAKIDS - partnerstvo v prospech detí
- Miroslav Kepák, komerčný riaditeľ, Tesco Stores SR "ECR pracovná skupina Benchmarking"
- Markéta Kulhavá, Customer Service Manager, Danone
13.30 - 14.30 Pracovný obed
14.30 - 16.00 Tlačová konferencia: OBCHOD AKTUÁLNE
Ambulantný predaj z rôznych uhlov pohľadu
- Martin Katriak, podpredseda predstavenstva, COOP Jednota Slovenska Podiel značky na poľudštení retailu
- Emil Huraj, marketingový riaditeľ, NAY Elektrodom
- Marian Timoracký, Managing Partner, United Consultants Prečo online focus group?
- Andrej Kičura, General Manager, Marketing & Netforce Sociálne média: príležitosť alebo len príťažlivosť
- Miroslava Remenárova, Idea Maker & Managing Director, RELATIONS CONSULTING
16.00 Ukončenie konferencie
Organizátor
Spoluorganizátori
Generálni partneri
Hlavní partneri
Partneri
Mediálni partneri