INTRACO Special 2019 - Ladislav Csengeri

Ladislav Csengeri

Ako obchod ovplyvňuje kupujúceho a ako kupujúci ovplyvňuje obchod

Vplyv rôznych faktorov a hodnôt kupujúcich vrátane zdravého životného štýlu, udržateľnosti a vnímania problematiky plastov.

Ladislav Csengeri je riaditeľom divízie spotrebiteľského panelu spoločnosti GfK pre Českú republiku a Slovensko, ktorá kontinuálne monitoruje spotrebiteľské správanie domácností. V GfK pôsobí od roku 2007 a špecializuje sa predovšetkým na rýchloobrátkový segment. Vo svojej práci sa zaoberá konzultačnou činnosťou v rámci  výskumných projektov pre domáce a medzinárodné spoločnosti, do ktorých spadajú výrobcovia, ale aj obchodné reťazce. Je taktiež účastní vo viacerých medzinárodných projektoch v rámci regiónu CEE. Svoje pracovné skúsenosti okrem GfK nadobudol v spoločnostiach Jacob Fleming Group a Takko Fashion.